Az érintőképernyők utáni kereslet majdnem a duplájára nőtt
2011. július 14.
A DisplaySearch piackutató vállalat jelentése szerint a 90 százalékos keresletnövekedés fő színtere a mobilpiac.
Várható volt ez a változás, hisz mi, gyarló emberek, ha megszeretünk valamit, - esetünkben az érintőképernyőt - akkor bizony nem érzünk egyhamar késztetést annak leváltására. Másrészt - szerintem - a "birkanyáj effektus" is eléggé közrejátszhat(ott) az érintésvezérelt kijelzők elterjedésében. Most mélyen belemehetnék a viselkedés-elemzésbe, de inkább lássuk, mit árul el a DisplaySearch jelentése. A packutató cég előrejelzése szerint az érintőképernyők utáni bevétel 2011 végéig eléri a 13,4 milliárd dollárt, 2017-re pedig ez az eredmény 24 milliárd dollárra emelkedik. Ami a kapacitív érintőképernyőket illeti, idén 100 százalékkal többet szállítottak belőlük, mint tavaly.
Az iparág egészére kiterjedő növekedés a mobilpiacon a legdominánsabb, de a táblagépeket sem kell félteni, mert úgy tűnik, rohamosan nő a rájuk való kereslet és várhatóan több, mint 72 millió képernyő kerül szállításra még idén, és 100 millió 2012-ben.
Forrás: DisplaySearch
Kapcsolódó cikkek
- ScreenShield: a karcmentes kijelzőért
- Kiemelkedő felbontású érintőképernyő a Toshibától
- Mókás kiegészítő okostelefonokhoz és tabletekhez - Big Big Cursor
- Digitális fényképezőgép felhajtható érintőképernyővel - Samsung MV800
- Ringbow: gyűrű érintőképernyőkhöz
- Könnyen törhetők az érintőkijelzős eszközök
- Érintőkijelzős Asus EEE
- Mindent a kéznek, legalábbis Újpesten