Versenyben az Apple iPad és az Amazon tabletje
2011. július 8.
Persze a verseny csak idézőjeles, hiszen az Apple a 2011 második negyedévében eladott 10,5 millió iPadhez képest növeli a harmadik negyedévi irányszámokat 14-15 millióra, emellett az Amazon 1-1,2 millió tabletet szeretne piacra dobni.
Az új tablet a korábbi Kindle-höz hasonló technológiát használ, azzal a nagy különbséggel, hogy a kijelző nem az ott már megszokott fekete-fehér, hanem egy színes LCD panel.
A becslések szerint egyébként a harmadik negyedévben 21 milliónál is több tablet talál gazdát, ami a második negyedévi 14 millióhoz képest szép növekedést jelent.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- IMAGES: iPad-fotóalkalmazás és album a Sanomától
- IMAGES: iPad-fotóalkalmazás és album a Sanomától
- Már Android platformon is elérhető az OnLive Desktop alkalmazás
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Archos Child Pad: kedvező árú tablet gyerekeknek
- Samsung Galaxy Tab 8.9 LTE a T-Mobile kínálatában
- Áprilisban debütál a Corning Gorilla Glass 2
- Egy hét múlva debütál az iPad 3