Szolgáltató központok számára fejlesztett cloud platform a UNIT4-tól

A UNIT4 Shared Journey cloud platformjának köszönhetően, az állami- és üzleti szektor szereplői már cloud-alapú shared service környezetben is elérhetik a Coda és Agresso vállalati szoftvereket. A vállalat a piac legjobb biztonsági, paraméterezési és szoftverelérési opcióival kínál kompromisszumok nélküli megosztott licenszet.

A UNIT4, a Folyamatos Változásban Lévő Vállalatok (Businesses Living IN Change - BLINC) piacvezető szoftverszállítója bejelentette, hogy elérhetővé vált „Shared Journey” nevű vadonatúj megoldása az állami és üzleti szektor szereplői számára, amelyet egy sor cloud-alapú és szolgáltató központi környezetben végzett kísérleti bevezetés után dobott piacra. A UNIT4 új, cloud-alapú megoldása mind a Coda Financials, mind az Agresso Business World felhasználói számára hozzáférhető.

A Shared Journey lehetővé teszi a vállalatok, állami szervezetek és non-profit intézmények csoportjai számára, hogy együttműködve, rövid idő alatt kiépítsenek és működésbe hozzanak szolgáltató központi folyamatokat - mindezt akár Coda, akár Agresso rendszerre építve. A megoldás - a versenytársakkal ellentétben – lehetővé teszi a szolgáltatóközponton belül minden vállalat/részleg számára, hogy kihasználják a cloud computing minden előnyét, miközben megőrizhetik legmagasabb szintű függetlenségüket/identitásukat, kiaknázva eközben az együttműködésből származó előnyöket és hatékonyságot.

„A Shared Journey-t több mint 6000 ügyfelünk tapasztalatainak és igényeinek kiértékelése alapján fejlesztettük ki” – mondta Ton Dobbe, a UNIT4 termékmenedzsmentért felelős alelnöke. „A megvizsgált és összegyűjtött információk végül egy egyetemes követelményrendszerré álltak össze az ERP rendszerekkel és a pénzügyi szoftverekkel kapcsolatban. Ezt összevetettük azon iparági szegmensek igényeivel, amelyek a legnagyobb valószínűséggel alkalmaznának szolgáltató központokat. Azt a következtetést vontuk le, hogy a vállalatok közötti hasonlóság ellenére a gyorsan változó vállalatok másképpen viselkednek. Nekik számításba kell venniük az interoperabilitást, illetve a működési és egyéb, változásból adódó dinamikák hatásait, amelyek arra ösztönzik őket, hogy „független” vásárlói magatartást tanúsítsanak és ne láncolják magukat egyetlen szoftverelérési modellhez sem.

 

Rugalmasság és a költséghatékonyság

Az elmúlt évtizedben a UINT4 több mint 100 alkalommal vezetett be szolgáltató központokra kifejlesztett megoldásokat, ami több száz szervezetet érintett: állami intézményektől kezdve helyi önkormányzatokon át különböző gazdasági társaságokig. Közös céljuk a nagyobb ellenőrizhetőség, a költségek csökkentése és a változásokhoz történő hatékonyabb alkalmazkodás volt. Az Agresso Vita architektúra korlátlan, „csináld magad” típusú változáskövető képessége és a Coda Link architektúra által biztosított páratlan integrációs képességek, illetve a szoftverelérési opciókkal kapcsolatos legújabb trendek azt jelentették, hogy a UNIT4 egyedülálló lehetőség előtt áll. A cloud telepítési modellek iránti egyre növekvő igény a szolgáltató központok részéről jelentős addicionális előnyöket nyújtanak: többek között csökkenő infrastrukturális költségeket is - ez ösztönözte a UNIT4-t arra, hogy globálisan elérhetővé tegye megoldását.

A Shared Journey jelenleg három fontosabb elemből áll. Ezek egyike a „Virtual machine” környezet, amely lehetővé teszi a csoportos felhasználók számára, hogy olyan cloud/hardware környezethez kapcsolódjanak, amely a leginkább megfelel az aktuális igényeiknek – és ha úgy kívánják, később ezt a változásoknak megfelelőenmódosítsák. A következő elem a csoport által preferált költség- és adatbiztonsági előírások támogatására szolgáló Privát/Nyilvános cloud környezet, a harmadik pedig egy redundáns webes gerinchálózat és adattároló hub, biztonságos adatmentési stratégia támogatására.

A cloud telepítést a UNIT4 IT Solutions végzi, UNIT4 Hybrid Computing Platformon, amely egyetlen elérési pontot jelent a szerződési feltételek, az egyes szolgáltatási szintek, a központi előírások és a központi jelentéskészítés eléréséhez, illetve az ügyfélszolgálathoz, a telefon/email és/vagy önkiszolgáló portálokhoz. A megoldás ISO 27001 minősítéssel rendelkezik. A UNIT4 cloud megoldásait 300 szolgáltató és a világ 5 legnagyobb forgalom cserepontjából 4 támogatja, biztosítva a vállalat cloud-alapú felhasználóinak a rugalmas és skálázható funkcionalitás teljes skáláját, kimagasló kapcsolódási képességekkel és terméktámogatással.

A Shared Journey már világszerte elérhető az ügyfelek számára, on demand formában.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció