Új integrált dokumentum menedzsment rendszer
2011. június 29.
A Ricoh Europe és a DocuWare partneri kapcsolata integrált, költséghatékony dokumentum menedzsmentet biztosít. Az új megoldás, mely egy digitális tárhelyen teszi lehetővé a papír alapú és az elektronikus dokumentumok kezelését és tárolását, pénzt, időt és energiát takaríthat meg a kis- és középvállalkozások számára.
A Ricoh Europe, az irodai megoldások, managed document services szolgáltatások, IT szolgáltatások és digitális nyomdai megoldások specialistája, Európa szerte integrálta a DocuWare dokumentum menedzsment szoftverét megoldáskínálatába. Az integrációnak köszönhetően olyan új megoldáscsomag jött létre, mely lehetőséget kínál a papír alapú és elektronikus dokumentumok kezelésére egyetlen digitális tárhellyel. Az átfogó csomag segítségével a kis és közepes vállalkozások hatékony elektronikus folyamatokra cserélhetik időigényes manuális dokumentum feldolgozási folyamataikat, ezzel időt és pénzt takarítva meg.
A Ricoh dokumentum megoldásai kifejezetten azzal a céllal jöttek létre, hogy támogassák a dokumentum munkafolyamatokat az üzletileg kritikus területeken, mint a pénzügy, a HR és a jogi osztály. Ennél fogva ezek a megoldások költséghatékony dokumentum menedzsmentet biztosítanak az olyan szervezeteknek, amelyek a kritikus üzleti folyamataikat szeretnék korszerűsíteni.
Egy Ricoh multifunkciós eszköz (MFP) használatával a dokumentumokat közvetlenül egy munkafolyamatba lehet szkennelni és indexelni, ami azt jelenti, hogy ezek a dokumentumok könnyedén kereshetők, visszanyerhetők és megoszthatók lesznek. A dokumentumok biztonsága is garantált; az integrált szerep alapú biztonsági funkciók gondoskodnak róla, hogy csak a megfelelő személyek férhetnek hozzá az adott információkhoz.
A DocuWare-t web böngészőből is el lehet érni, ezért nem szükséges kliens program telepítése. A dokumentumok tárolhatók és futtathatók a vállalat saját hálózatáról, de a teljes csomag elérhető felhő szolgáltatás keretein belül is.
Az elektronikus jóváhagyások, a verzió menedzsment és az audit trail (folyamatok dokumentálása) funkciók segítenek a vállalatoknak, hogy dokumentum menedzsmentjük hatékonyabb legyen. Az előnyök jól nyomon követhetőek az olyan üzleti folyamatoknál, mint például a számlázás, ahol a gyorsabb folyamatok gördülékenyebb cash flow-t eredményeznek; illetve az ügyfélszolgálatnál, ahol az ügyfél-információk gyorsabb elérése gyorsabb reakciót és így nagyobb ügyfél elégedettséget biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Az állami szektor nem használja ki a felhőalapú megoldások előnyeit
- A Ricoh kitüntetése: MarCom platinum és arany díjak
- Új cég a dokumentumkezelési piacon
- A Ricoh Hungary megszerezte a Green Office Bizonyítványt
- Adobe: új felhőszolgáltatásokat tartalmazó Acrobat XI szoftver
- ELO és SecDocs: biztonságos elektronikus dokumentumkezelés egy kattintással
- Bőrirritációt csökkentő tintát fejleszt a Ricoh
- PTI marketingbe vásárolta be magát a Ricoh
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- Document.Editor