Érintéssel vezérelt ügyfél-tájékoztatás
2000. május 6.
A TouchScreen infotornyokat és a vezérlőszoftvert a BankSoft szállította. Utóbbinak alapja a WebWindow nevű termék, amely letölthető a BankSoft website-járól. Ez lehetővé teszi az internetes lekérdezést a TouchScreenen keresztül, virtuális klaviatúrája révén pedig lehetőség nyílik az adatbevitelre is. A cég szakemberei ezt a szoftvert fejlesztették tovább a Westel számára.
A megoldás nagy előnye, hogy a várakozó ügyfelek rengeteg hasznos információt megtudhatnak a Westel honlapjáról, amit, ha kedvük tartja, a későbbiekben ki is nyomtathatnak. Így a várakozási idő sem telik hiába. Az ügyfél még mielőtt az ügyintézővel valamilyen szolgáltatás igénybevételére szerződést kötne, tájékozódhat annak minden előnyéről.
Hamarosan elérhetők lesznek az "aranykártya-információk" is, így az a szerencsés ügyfél, akinek aranykártyája van, behelyezve azt az információs torony kártyaolvasójába megtudhatja az összegyűjtött aranykártya pontjait, valamint azt is, miként hasznosíthatja azokat.
A TouchScreen információs torony teljes videokonferencia-készletet - videokamerát, mikrofont és hangszórókat - tartalmaz, így a berendezés lehetővé tehet olyan alkalmazást is, amelynek során az ügyfél videokonferencia-kapcsolatba léphet bárkivel, aki arra alkalmas számítógéppel rendelkezik.
A Westel-projekt remélhetőleg még az idén folytatódik további toronyszállításokkal és újabb szoftverfunkciók megjelenésével.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján