Idén 3 milliárd forintot közelíthet a webes kuponoldalak forgalma
2011. június 16.
Az alig egyéves működésre visszatekintő bónuszokat, kuponokat értékesítő, nagyon gyorsan fejlődő közösségi vásárlói internetes kereskedelmi oldalak forgalma az idén várhatóan jóval meghaladja a 2 milliárd forintot, de elérheti a 3 milliárd forintot is.
A GKIeNET-BCE E-buisness Kutatóközpont szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott elemzése szerint a növekedést befolyásolja az is, hogy milyen gyorsan bővül az internetes vásárlás.
Kis Gergely, a GKIeNet ügyvezetője elmondta, napjainkban mintegy 50 internetes bónusz-kupon üzletben érdekelt cég van az országban, a fejlődésre azonban jellemző, hogy az ilyen típusú közösségi vásárló oldalak csak 2010 második felében indultak, s egyelőre nagyobb számban csak a fővárosban működnek.
Az internetes kuponos piacon vezető Bónusz Brigád magyar start up cég tulajdonosa és ügyvezetője, Kaprinay Zoltán és Heller Gábor elmondták, hogy a társaság az idén várhatóan eléri az 1 milliárd forintos forgalmat - decemberre a havi mintegy 280 milliós bevételi szintet -, amiből 30 százalék a jutalék. Ebből a pénzből azonban sokat költ a cég például üzletfejlesztésre és internetes hirdetésekre. Cégük 2010 szeptemberében indult, s jelenleg 17 főt foglalkoztat. A piac nagyon gyorsan fejlődik, amit mutat az is, hogy a Bónusz Brigád áprilisban még csak 6 főt alkalmazott.
A társaság garanciát vállal arra is, hogy ha vevőnek nem tetszett a szolgáltatás vagy termék, akkor visszatéríti a pénzt.
A cég csak olyan ajánlatokat tesz fel a honlapjára, ami legalább 50 százalékos kedvezményt tartalmaz.
Kis Gergely elmondta, a szolgáltatást vagy terméket ajánlónak azért éri meg a kupon oldalakon szerepelni, mert nagy reklámfelületet kap a kedvezményért cserébe, s úgy tud nagy
márkaismertséget elérni, hogy nem költ rá nagy összeget. Ezen túlmenően kialakíthat egy törzsvevőkört is, illetve a kedvezményért vásárlók az üzletbe való látogatásukkor megvesznek olyan termékeket és szolgáltatásokat is, ami már teljes árú.
Kaprinay Zoltán hozzátette, a Bónusz Brigád nemcsak közösségi vásárlói felület, a cég egy nagy közösséget, partnerhálózatot épít magának, amit minőségi ajánlatokkal szolgál ki.
MTI
Kapcsolódó cikkek
- Hazahordják munkahelyi gondjaikat az emberek
- Áprilisban kora reggel és késő este is hallgattuk a rádiót
- A szervezetek többsége nem tudja mit nem tud
- Zárt ajtókon kopogtat a potenciális ügyfelek harmada a telefonos ügyfélszolgálatokon
- Döntéstámogató rendszereik fejlesztésébe fektetnek a hazai vállalatok
- Kulcsszerepet kaphatnak az együttműködést segítő informatikai megoldások az egészségügy megújításában
- Hatékonyak az online hírlevelek
- Olvassuk az online hírleveleket
- Skandináv és benelux cégek használják leghatékonyabban az adatközpontokat
- Világgazdasági felmérés az Acca-tól 2011. I. negyedévéről