Élő internetes ügyfélszolgálatot indít a hegyvidéki önkormányzat
2011. június 10.
A XII. kerületben élők a www.hegyvidek.eu/elo-ugyfelszolgalat weboldalon is intézhetik jövő keddtől hivatali ügyeiket. A Magyarországon egyedülálló szolgáltatás során operátor segítségével felgyorsítják és egyszerűbbé teszik az ügyintézést - mondta Pokorni Zoltán.
Kezdetben a helyi adóigazgatási, építésigazgatási, városgazdálkodási, vagyongazdálkodási és általános igazgatási irodák munkatársait lehet elérni az internetes felületen. A szolgáltatás segítségével előzetes időpontot egyeztethetnek a kerületi lakók a személyes ügyintézésre. Az operátor az ügyfeleknek interneten keresztül küldheti át a szükséges formanyomtatványokat, és segít eligazodni a weboldalon.
A szolgáltatás üzemeltetése havonta húszezer forintjába kerül az önkormányzatnak - mondta Pokorni Zoltán. A rendszer használatához mindössze egy mikrofonos fejhallgató és egy számítógép kell internetkapcsolattal.
A weboldal használatához semmilyen regisztráció nem szükséges, de emiatt - adatvédelmi okokból - a folyamatban lévő ügyekről az internetes ügyfélszolgálat nem ad tájékoztatást.
MTI
Kapcsolódó cikkek
- Okmányirodákban is használható az elektronikus fizetési rendszer
- Még az idén megújul a Budapest portál
- Megújítja Európát és Magyarországot az Európai Bizottság eGov akcióterve
- Jövőre megszűnnek a minisztériumi honlapok, a kormanyszovivo.hu és a kormany.hu is
- PR-baki a "nemzeti együttműködés" kommunikációjában?
- Hét regionális központja lesz az e-önkormányzati szolgáltatásoknak
- Cél a hatékony és ügyfélbarát közigazgatási szolgáltatás
- Sikeres e-kormányzat, problémás e-gazdaság, aggasztó jelek az e-demokráciában
- A kormány benyújtotta az elektronikus anyakönyv létrehozását célzó törvényjavaslatot
- Másfél milliárd forint régiónként az e-közigazgatás fejlesztésére