SAS ügyfélintelligenciával tervezik a Honda motorokat
2011. június 7.
A Honda R&D Europe az üzleti analitikai megoldások egyik piacvezető szállítóját, a SAS-t, valamint partnerét, a Value Labet választotta az európai fogyasztói preferenciák elemzéséhez és előrejelzéséhez. A SAS Customer Intelligence analitikai képességei támogatják az új motorkerékpárok tervezését annak érdekében, hogy a modellek megfeleljenek a piaci igényeknek.
A SAS Customer Intelligence alkalmazásával a Honda egységes környezetben tudja integrálni az évek során összegyűjtött, nagy mennyiségű kvantitatív és kvalitatív kutatási adatait, elemzésükkel pedig azonosítani tudja a trendeket, és előre tudja jelezni a tervezett modellek várható piaci fogadtatását.
„Már önmagában az adatintegráció nagy előnyt jelent, hiszen rendszertípustól függetlenül lehetővé teszi az információkhoz való gyors hozzáférést, továbbá időt takaríthatunk meg az automatizált jelentéskészítő eszközökkel. A legnagyobb értéket mégis az jelenti, hogy az adatainkat értelmezni tudjuk, s az összefüggéseket látva előrejelzéseket készíthetünk a vevőink igényeiről. Így a kutatási adatokból nyert információk alapján tervezhetjük meg az új motorkerékpárokat.” - nyilatkozta Daniele Lucchesi, a Honda R&D Europe piac- és termékkutatási menedzsere.
A Gartner szerint piacvezető
Az üzleti intelligencia számos eszközzel támogatja a vállalatok marketingtevékenységét - ilyen például a Honda által is alkalmazott adatelemzés és előrejelzés. Sok cég azonban marketingkampánya hatékonyságának növelésére használja a SAS Customer Intelligence-t, amely lehetővé teszi, hogy a vállalatok azonnal reagáljanak a fogyasztói jelzésekre, egy integrált platform alkalmazásával - legyen szó akár a potenciális vevők felé üzenetet közvetítő, úgynevezett outbound, akár a fogyasztók aktivitására építő, inbound marketingtevékenységről. A SAS CI a többcsatornás kampányok megvalósításában is élenjár, melyet a Gartner legújabb, CRM többcsatornás kampánymenedzsment termékek piacát vizsgáló jelentésében is elismert: a SAS a piacvezetők síknegyedébe került a piacot grafikusan ábrázoló ún. Magic Quadrant-ben (mágikus négyszögben).
„A SAS folytatja a kampánymenedzsment tevékenységek más SAS-megoldásokkal - például közösségi média- és online elemző alkalmazásokkal - történő integrálását annak érdekében, hogy átfogó üzleti szemléletet biztosítson a szervezeteknek, s így az egész vállalat számára értéket teremtsen - fogalmazott John Bastone, a SAS globális termék marketing menedzsere.
A marketingerőforrás-gazdálkodás (MRM) területén úttörőnek számító amerikai Assetlink 2011. februári felvásárlásának köszönhetően a SAS az iparág legátfogóbb integrált marketingmenedzsment platformját biztosítja. Ennek segítségével a vállalaton belül egységes rendszerré alakíthatók a folyamatok, technológiák és a munkaerő, a marketingtevékenység tervezése, kivitelezése és optimalizálása érdekében. A SAS és az Assetlink alkalmazásainak kombinációja főleg azoknak a vállalkozásoknak válik hasznára, melyek marketing célokra már most is SAS-t használnak. Az Assetlink a sokcsatornás marketingkampányokhoz szükséges hatékony munkafolyamatok biztosításával kiküszöböli az esetleges szűk keresztmetszeteket, és optimalizált működést tesz lehetővé. Az Assetlinkkel a SAS hatékonyabb eszközkezelést, jobb mérési képességeket és továbbfejlesztett pénzügyi riportolást biztosít.
A SAS folyamatosan fejleszti és bővíti ügyfélintelligencia megoldásait. A SAS Customer Intelligence legújabb verziója könnyebben kezelhető és alkalmazásával jobban kihasználhatók a valósidejű képességek. A megoldás jobban integrálható a marketingerőforrás-gazdálkodási képességekkel, a kampánytervező és -optimalizáló eszközökkel. Az alkalmazás új segédprogramokat kínál a kampánytervezés hatékonyságának javítására, és további fejlesztéseket tartalmaz az online és offline elemzések integrációjában. A korszerűsített online analitika megoldások lehetővé teszik a marketing szervezetek számára, hogy összehangolják tevékenységüket a marketingkommunikáció minden területén, beleértve például az online vásárlást, a mobilmarketinget, a bolti eladást, és a call centereket.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- A SAS a világ legjobb munkahelye
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- Az analitika hatásos fegyver a növekvő biztosítási csalások ellen
- Továbbra is a SAS uralja a fejlett elemző eszközök világpiacát
- Sok vállalat szerint drágák és nehézkesek a hagyományos analitikai szoftverek