Összeolvadt az online marketing két nemzetközi szervezete
2011. május 23.
Az EIAA eddigi ügyvezető igazgatója, Alison Fennah, a jövőben IAB Europe alelnökként tevékenykedik tovább, és a kutatási és marketing témákért lesz felelős. Az IAB Europe régi vezetése helyén marad, elnök-vezérigazgatója Alain Heureux az egyesült szervezetben is küldetésének tekinti a digitális reklámipar erejének bizonyítását, védelmét és promotálását.
Kapcsolódó cikkek
- Oszd meg, és reklámozz!
- Olvassuk az online hírleveleket
- Nagy Kreatív Nap: Hatékonyság vs. kreativitás
- Kommunikálj direktben!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon
- Intercom-os és E.ON-os múltja van a Magyar Telekom új PR-igazgatójának
- Új kereskedelmi igazgató a Sanoma Budapestnél