Összeolvadt az online marketing két nemzetközi szervezete
2011. május 23.
A múlt héten a két szervezet képviselői aláírtak egy megállapodást arról, hogy két online marketinggel foglalkozó testület, az IAB Europe és az EIAA a jövőben az IAB Europe égisze alatt folytatja tevékenységét. Az IAB Europe (Interactive Advertisung Bureau) és az EIAA (European Interactive Advertising Association) összeolvasztásával egységes európai interaktív hirdetési szövetség jött létre, amely egyesíti szakértelmét a kutatásokban, a szabályozási ügyekben valamint az ágazat minden kihívásának kezelésében. A kbővült IAB Europe szervezetnek ily módon több, mint három tucat vállalati és 27 nemzeti IAB tagja van.
Az EIAA eddigi ügyvezető igazgatója, Alison Fennah, a jövőben IAB Europe alelnökként tevékenykedik tovább, és a kutatási és marketing témákért lesz felelős. Az IAB Europe régi vezetése helyén marad, elnök-vezérigazgatója Alain Heureux az egyesült szervezetben is küldetésének tekinti a digitális reklámipar erejének bizonyítását, védelmét és promotálását.
Kapcsolódó cikkek
- Oszd meg, és reklámozz!
- Olvassuk az online hírleveleket
- Nagy Kreatív Nap: Hatékonyság vs. kreativitás
- Kommunikálj direktben!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon
- Intercom-os és E.ON-os múltja van a Magyar Telekom új PR-igazgatójának
- Új kereskedelmi igazgató a Sanoma Budapestnél