Már 1000 Virtualoso ügyfél a Magyar Telekomnál
2011. május 13.
A Magyar Telekom Virtualoso szolgáltatására előfizetők száma átlépte az ezres számot. A gyorsan bővülő felhasználói kör mára összesen több mint 6000 szolgáltatást vesz igénybe. Az elsősorban kis- és középvállalkozások igényeire szabott Virtualoso-t a szolgáltatói- és kereskedelmi szektorból igényelték eddig a legtöbben.
A Virtualoso szolgáltatások informatikai megoldást biztosítanak a vállalkozások számára, fix havidíjért, beruházás nélkül, az interneten keresztül. A szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket elsősorban a szolgáltatói- és kereskedelmi szektor fedezte fel magának, az 1000. megrendelő például egy építőipari vállalkozás lett. A főleg útfelújításokat végző Inreco Hungary Kft. a Virtualoso eMail szolgáltatását rendelte meg, mivel a vállalat megnövekedett internet-adatforgalmával a szervereik már nem tudtak megbirkózni. Korábbi levelezésükre használt belső rendszereiket Virtualoso postafiókokra cserélték, így megszűnt a levelek akadozó forgalma.
Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese így értékelte az 1000-es szám átlépését: - Várakozásaink szerint ez a szám mostantól még gyorsabban fog nőni, hiszen a szolgáltatásokat 2011 januártól már a kisüzleti ügyfelek is megrendelhetik. Úgy látjuk, a piac egyre érettebbé válik arra, hogy a felhőszolgáltatások iránti igény tömegessé válhasson.
A Virtualoso szolgáltatások segítségével az informatikai rendszer bevezetési és működtetési költsége jelentősen lecsökken, hiszen a vállalkozások saját beruházás (hardver és szoftver) nélkül jutnak hozzá a rendszer szolgáltatásaihoz. A szolgáltatás szinte azonnali bevezethető, használata gyorsan elsajátítható. A Virtualoso szolgáltatások utóbbi időben tapasztalható népszerűsége annak is köszönhető, hogy a vállalkozások mindennapi problémáira havidíjas konstrukcióban nyújtanak megoldást a legkorszerűbb informatikai eszköztár segítségével.
A portfólió nyolc szolgáltatásból tevődik össze: a Virtualoso eMail és BlackBerry szolgáltatások az irodán kívüli kommunikációt, a Virtualoso Meeting és Workplace a hatékony, közös munkát támogatják webes felületen, míg a Voice Center és az SMS a vállalkozások bevételeinek növelésében játszanak szerepet, a Virtualoso Backup és Server pedig a napi üzletmenet biztos hátterét garantálják.
Kapcsolódó cikkek
- A GVH a Vodafone és a Magyar Telekom mobilinternet reklámjait vizsgálja
- Magyar Telekom: kisebb nyereség és bevétel az első negyedévben
- Magyar Telekom: 2011 az építkezés, nem a profit maximalizálás ideje
- Magyar Telekom: a gazdasági növekedés a távközlési piacot is élénkíti
- A Magyar Telekom a kedd délutáni internet-zavarok okairól
- Minősített archiválási szolgáltatás a NetLocktól
- A Magyar Telekom 14,6 milliárd forint osztalékot kap a MakTeltől
- Ötven forint osztalékot fizet a Magyar Telekom
- Percalapú Kusturica, Asian Dub Foundation és Josh Wink Sopronban és a Balatonon
- Kedvezményes hitelkonstrukció SAP rendszerek bevezetésére