Internetes vásárlás barátok közt, a Facebookon
2011. május 5.
Az Árukereső.hu-n jelenleg havonta 2 millió felhasználó fordul meg.
Mostantól látható lesz, hogy a felhasználó mely barátainak tetszik az adott termék, ki az, akinek már megvan, ki az, aki vágyik rá, és ki az, aki véleményt írt róla. Ezek az információk az internetes vásárlás során egyedi, pótolhatatlan információt biztosítanak a fogyasztó számára. Az új szolgáltatás Magyarországon elsőként ad lehetőséget a vásárlóknak, hogy ne a boltok megbízhatósága, idegen vásárlók véleménye és az ár alapján kelljen dönteniük, hanem a számukra legbeszédesebb és legértékesebb információ, a barátaik értékelése alapján dönthessenek. A vélemények személyre szabott megjelenítése mellett az oldalon azt is követni lehet mostantól, hogy az összes termék, illetve az egyes kategóriák termékei közül melyek voltak a legnépszerűbbek a Facebook közösség körében.
Az Árukereső az új szolgáltatást Magyarországon kívül további négy országban (Törökország, Románia, Bulgária, Portugália) vezeti most be.
Kapcsolódó cikkek
- Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- Egy délután alatt 7 millióan követték Messit a Facebookon
- Új korszak az álláskeresésben: egyre többen találnak munkát a közösségi oldalakon
- Eltávolították a Harmadik Palesztin Intifada Facebook oldalt
- Túlbecsülik a szociális oldalak értékét
- Napi húszezer kiskamasz veszti el Facebook-profilját
- Mobil alkalmazás fejlesztő céget vásárolt a Facebook
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- Megérik-e a pénzüket az internet óriásai?