Lojálisak a rádióhallgatók
2011. április 27.
2011 márciusában (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 88,7%-a, azaz 7 555 000 fő hallgatott rádiót és a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 26 perc volt.
A múlt hónapban a napi hallgatottsági görbe csúcspontja tovább növekedve az előző hónapban mért adatokhoz viszonyítva meghaladta a 30%-os hallgatottságot a reggeli csúcsidőszakban. Az intenzív délelőtti rádióhallgatás utáni jellemző kiemelkedési pont – délután 3 óra - hallgatottsága is jelentősen növekedett, a februári 17%-os érték után márciusban elérte a népesség több mint ötödét, 20%-os érték fölé emelkedve.
A rádióhallgatók rendkívül lojálisak a választott rádiócsatornájukhoz, a márkát jellemző zenei stílushoz, megszokott műsorvezetőkhöz, ismert és megkedvelt információtartalomhoz. A rádióhallgatók háromnegyede egy kiválasztott rádió műsorfolyamát kíséri figyelemmel a nap folyamán, míg további közel 20%-uk két csatornát is rendszeresen hallgat.
A 15 évesnél idősebb rádióhallgatók közel 60%-a folyamatosan, megszakítás nélkül kíséri figyelemmel a rádióműsorokat. A rádióhallgatás átlagos időtartamát figyelembe véve – amely márciusban - 4 óra 26 perc volt – láthatjuk, hogy a rádiók különleges, megszokott társként kísérik végig a rádióhallgatók aktív napjának jelentős részét.
Kapcsolódó cikkek
- Majd minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- Majd' minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Tehetséggondozást is várnak a cégek a HRM szoftverektől
- Mi kerül a magyar vásárló virtuális kosarába?
- Felhőszolgáltatások a KKV szektorban
- UNIT4 felmérés a munkavállalói szabadság felhasználásáról
- Ellepték a világhálót a „social butterfly”-ok
- Sikerlistákon az SAP termékei
- Személyes vagy online vásárlás