Új vezető a Microsoft online hirdető csoportjának élén
2011. április 22.
A Microsoft új vezetőt nevezett ki az online hirdetésekkel foglalkozó szervezete az Advertising and Online élére. Frank Holland veszi át Darren Hustontól - a korábbi Consumer and Online csoport vezetőjétől - az online hirdetési feldatokat. Darren Huston marketing feladatait Chris Capossela vette át, akit két héttel neveztek ki a Consumer Channels and Central Marketing Group csoport igazgatójának.
Holland 13 éve dolgozik a Microsoft vállalatnál, az utóbbi időkben mint a globális műveletek helyettes elnöke. Korábbi munkájában nem a hirdetések eladásával foglalkozott, hanem vezette a tárgyalásokat és számlázást, az eladási műveleteket, az üzleti tervek készítését, és felelős volt az eladási csoport ösztönzéséért és fejlesztéséért.
Holland előtt nehéz feladatok állnak. A Yahoo termelési igazgatója, Carol Bartz a Microsoft adCenter technológiáját hibáztatja, amiért nem produkálják a várt bevételt az online hirdetésekből. A Microsoft elismerte, hogy valóban nem hozza a várt bevételt az adCenter a Yahoo számára, és ennek oka, hogy a rendszer nem generál elegendő hirdetést bizonyos kereséseknél.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőben képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Letölthető a Windows 8 nyilvános bétája
- Microsoft Windows 8 “Consumer Preview” verzió
- A norvégiai Telenornál folytatja pályafutását Huszlicska József
- Minute of Mango: Trükkök Windows Phone felhasználóknak [Videó]
- Képernyőfotók „beszélnek” a Windows Phone Tangóról
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- Február 29-én indul a Windows 8 publikus béta tesztje
- OneNote: iOS és Windows Phone után Androidon is