A belső változások mozgatják a hazai mobil-piacot
2011. április 20.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közleménye szerint márciusban közel 45 ezerrel 11,893 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma. A veszteség legnagyobb részét a Telenor volt kénytelen elkönyvelni, a másik két szolgáltató piaci részesedése a lényegében már csak belső mozgásokra beállt (nagyon lassan csökkenő) piacon gyakorlatilag stagnált, illetve enyhén nőtt.
Március végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a februári 43,65 százalékról 43,81 százalékra, a Vodafoné 22,42 százalékról 22,52 százalékra nőtt, míg a Telenoré 33,93 százalékról 33,67 százalékra csökkent.
A forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 56 ezerrel lett kevesebb, így 10,964 millió volt a vizsgált hónapban, ezen számok alapján a Vodafone piaci része 22,72 százalékon stagnált, míg a Telenor 32,45 százaléka 32,36 százalékra csökkent, a T-Mobilé pedig 44,83 százalékról 44,92 százalékra emelkedett.
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 márciusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 119,1 SIM-kártya jutott. Februárban ez az érték 119,6 volt.
Kapcsolódó cikkek
- Szalai Annamária első elnöki rendeletének célja a frekvencia díjak kiszámíthatósága
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- A kikapcsolódás napja
- Fellegi Tamás a Vodafone Magyarország és a Huawei közös beruházásának hasznosságáról
- Januárban 1 millió 322 ezerre emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma
- Tesco-gazdaságos TV2-net a Vodafone-tól
- A mobilon más a játék(os), mint a PC-n
- Huawei ösztöndíj két magyar egyetem hallgatóinak
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- Hitelkártya helyett elég lesz a mobiltelefon