IpsosMultiMédia, újdonság a médiatervezéshez

Az IpsosMultiMédia (IMM) 2011 áprilisától elérhető új adatbázisa komoly előrelépést jelent a médiatervezésben. Segítségével lehetővé válik az egyes média brand-ek multimédia reach-ének kiszámítása, azaz megállapítható, hogy egy adott brand legerősebb csatornájának (print/online/rádió/tv) eléréséhez mennyit ad hozzá a többi kommunikációs felület.

Az IpsosMultiMédia segítségével lehetőség nyílik a Nemzeti MédiaAnalízis (GfK/Ipsos, NMA) keretein belül mért több mint 160 nyomtatott kiadvány, a legjelentősebb tévéadók, valamennyi jelentős rádió és a gemius/ Ipsos Audience (Gemius/Ipsos, gIA) kutatás mérőkódos mérésében résztvevő valamennyi weboldal (450+) tartalomfogyasztási adatainak együttes elemzésére és tervezésére. A célcsoport képzés több mint 500 demográfiai, attitűd és életstílus változó mentén végezhető el és biztosított az egyes médiumok fogyasztás-intenzitásán alapuló analízise is.

 

A matematikai statisztika vezető magyarországi egyetemi kutatói által adaptált ún. constrained fúziós eljárás segítségével - több mint 40 szempont szerint párosítva – egyesítette az Ipsos a piaci egyenértékesnek tekintett nyomtatott sajtós, rádiós és online  közönségmérési adatbázisait.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció