Tízmillió felhasználót veszített a MySpace egy hónap alatt
2011. március 28.
A comScore webstatisztikai oldal adatai szerint az Egyesült Államokban 2006-ban még a legnépszerűbb közösségi oldalnak tekintett MySpace idén januárban 73 millió egyedi látogatót vonzott, februárban viszont már csak 63 millióan keresték fel az oldalt. A tavaly februári 110 milliós felhasználói táborhoz viszonyítva ez a szám csaknem 50 milliós visszaesésnek számít.
Az oldal népszerűségének rohamos csökkenése annak ellenére folytatódik, hogy a MySpace üzemeltetői számos változtatással a zenei tartalmakra összpontosítottak. Ez volt az az oldal, amely pályafutásuk kezdetén olyan sztároknak is segített, mint az Arctic Monkeys, Kate Nash, vagy Lily Allen.
A látogatottság visszaesésével viszont a MySpace mintegy 1100 munkatársa közül az idén 500-nak mondanak fel világszerte. A News Corporation 2005-ben 580 millió dollárért vásárolta fel a portált, most pedig örülhet, ha legfeljebb 90 millió dollárt kap érte.
Mike Jones, a MySpace elnöke azonban továbbra is bizakodó, szerinte ugyanis csak ki kell várni, hogy a felhasználók felismerjék: ez az oldal már nem egy közösségi, hanem szórakoztató portál.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- Százszor kell bocsánatot kérnie a Twitteren
- Oszd meg, és reklámozz!