A Vodafone a világ legértékesebb telekommunikációs márkája
2011. március 23.
A BrandFinance elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját, amelyen a Vodafone az 5. helyen szerepel. A Vodafone közel 6%-kal tudta emelni márkaértékét a 2010-es évhez képest. Az afrikai és ausztrál terjeszkedésnek köszönhetően a vállalat sikeresen növelte globális jelenlétét, de még mindig vannak olyan területek, ahol továbbfejlődhet. Ezek közé tartozik például a partnerhálózat, amely jelenleg 40 piacra terjed ki.
„Ha ágazati bontásban nézzük, a tíz legjobban növekvő márka közül öt a technológiai iparágban tevékenykedik, bizonyítva a telekommunikációs innovációk, valamint a folyamatosan fejlődő márkaélmény közvetítésének növekvő fontosságát.” - elemezte a helyzetet David Haigh, a Brand Finance elnöke.
Morten Lundal, a Vodafone Csoport kereskedelmi igazgatója elmondta: „Rendkívül büszkék vagyunk a helyezésre, és a legértékesebb telekommunikációs márka cím elnyerésére. A “ csak rólad szól” szlogenünket minden területen maximálisan igyekszünk alátámasztani, miközben vásárlóink egyre tudatosabban választják okostelefonjaikat, és elvárják, hogy a készülékek által igénybe vehető szolgáltatások a lehető legjobbak legyenek. Elmondható, hogy adatátvitelre és internetezésre egyre többen használják mobilkészülékeiket, ez a fajta mobilhasználat már nem csupán életmód, hanem az élet velejáróvá válik; ehhez a folyamathoz szeretnénk mi is hozzájárulni.”
Kapcsolódó cikkek
- Fellegi Tamás a Vodafone Magyarország és a Huawei közös beruházásának hasznosságáról
- Rekordbírság a két romániai mobilszolgáltatónak
- Az internet után a mobil is néma, mint szfinx
- A Vodafone eladja SFR és Polkomtel részesedését
- A Vodafone első üzleti félévében 56 százalékkal nőtt a profit
- A Vodafone Magyarországon is forgalmazza az iPhone 4-et
- Nőtt a Vodafone bevétele
- Netfone: új virtuális mobilszolgáltató a piacon
- Megduplázta nyereségét a Vodafone
- Még áprilisban forgalomba hozza a Vodafone a Nexus One-t