Testreszabott hírek
2011. március 11.
A történeteket a LinkedIn a felhasználó internetes szokásai alapján választja ki, de megjelölhetjük a Twitteren is, hogy miketkedvelünk, s ez is érvényesül a válogatásban, ha kapcsolatba lépünk a LinkedIn oldalával. A LinkedIn szeretné elérni, hogy Facebook Like megjelölés is beépülhessen az algoritmusba, de egyelőre ez a kapcsolat még nincs meg. A szolgáltatás már nem csak PC-n, hanem iPhone-alkalmazásként is működik, ahol talán még fontosabb, hogy előtérbe kerüljenek az olvasó érdeklődési körének megfelelő hírek.
A LinkedIn Today ezen kívül segíti a hivatalos kapcsolatok építését, és - mint ez a LinkedIn egész közösségépítő filozófiájára igaz - alapvető küldetésének tekinti, hogy segítsen az embereknek munkát találni.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Fizetőssé teszi internetes tartalmait a jövőben a Neue Zürcher Zeitung