Két konferencia az online kereskedelemről

Ahogy egyre inkább az interneten szerezzük be repülőjegyünket, a karácsonyi ajándékokat, vagy akár a bioélelmiszert, ahogy a hálón keresztül foglalunk szállást, intézünk adóügyeket, vagy jelentkezünk be az ügyfélszolgálatra, úgy válik egyre divatosabbá, hogy mindezekről a kérdésekről beszéljünk is, szakmai konferenciák keretében mérjük fel ezen új piaci terület jellemzőit, hatásait. Tavasszal két e-commerce konferenciát is rendeznek: március 29-én  a PC World invitálja konzultációra a webáruházak üzemeltetőit, illetve az e-kereskedelem terén most induló vállalkozásokat a Kinnarps Hungary Váci úti irodaházába; május 5-én és 6-án pedig a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK.org) tartja immár nyolcadik e-kereskedelmi konferenciáját a gárdonyi Nautis Vital Hotelben.

Ez utóbbi - hűen a hagyományhoz - a GKI-NET-nek a 2010-es év e-kereskedelmi eredményeit és az idei prognózisokat bemutató, és először a konferencián elhangzó kutatási jelentésével kezdődik. A további programban kiemelt szerepet kap a közösségi vásárlás üzleti modelljének és működő példáinak bemutatása,  a várható fejlődési irányok és piaci hatások elemzése, megvitatása, nemzetközi kitenkintéssel és külföldi előadóval.

A SZEK-konferencián külön szekció foglalkozik majd az egyre inkább komplex médiaeszközzé váló mobiltelefonokkal és egyéb mobileszközökkel, azó esik azok e-kereskedelmi lehetőségeiről, jelenlegi felhasználásairól és az áttörés várható idejéről; valamint a mobil eszközökön való hirdetések speciális lehetőségeiről. További előadások foglalkoznak az áruházi számok, statisztikák rejtelmeivel és az elemzés hatékonyságával.

A rendezvény második napján egy barátságos villásreggeli közben a hazai e-kereskedelmi szakma legismertebb sikertörténeteinek főszereplőivel, valamint az e-kereskedelem területén ígéretes vállalkozások után kutató befektetőkkel beszélgethetnek a résztvevők személyes sikereikről, a piaci kilátásokról, új vállalkozásokról, ötletekről és az eredményes internetes cégépítés titkairól

Az időben közelebbi - március végi - PC-World rendezvény is külön hangsúlyt fektet a mobiltechnológiai kihívásokra. Az e-Commerce 2011 betekintést enged a jó üzlet- és ügyfélszerzési módszerekbe, hasznos segítséget kínál a boltindításban és a profitábilis működés területén.

A két kifejezetten e-commerce rendezvény mellett a SZEK.org más rendezvényeken is szerepet vállal az elektronikus kereskedelem népszerűsítési érdekében, így például most tavasszal az április 6-i SmartMobil konferencián, és a májusi SZEK-konferenciát közvetlenül megelőző Media Hungaryn is.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció