Itt vannak a jövő bannerei
2011. március 7.
Az internetes hirdetési szereplőket összefogó Internet Advertising Bureau (IAB) Rising Star versenyén eredményt hirdetett, így a nagyérdemű is megismerhette, hogyan képzelik el a jövő bannereit a nagy piaci szereplők.
A győztes pályaművek közös tulajdonsága, hogy már a hirdetésen belül ellátják az internetezőt a legfontosabb információkkal, videókat, képeket, leírásokat tartalmaznak, mini weboldalként szolgálnak az internetezők felé.
Az új formátumok nem titkolt célja, hogy egyik oldalról új hirdetőket csábítsanak a webre, másik oldalról a felhasználóknak is élményt nyújtsanak, miközben böngésznek a világhálón.
A bannerekről bemutató videók megtekinthetőek az Adserver blogon.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Fizetőssé teszi internetes tartalmait a jövőben a Neue Zürcher Zeitung