A közösségi oldalak mellett még mindig az e-mail a legjelentősebb kommunikációs csatorna
2011. március 1.
A Merkle marketing iroda fogyasztókkal való kapcsolattartásra vonatkozó kutatása azt mutatta, hogy az internet felhasználók 87%-a naponta küld személyes e-maileket, ez a szám alig változott 2007 óta. A külön kereskedelmi postafiókkal rendelkezők 60%-a nézi naponta a leveleit.
A közösségi oldalak nem vonják el a felhasználókat az e-mailszolgáltatástól. Sőt, a közösségi oldalak látogatói között többen vannak olyanok, akik naponta többször is megnézik e-mail postafiókjukat.
A mobil eszközök lehetővé teszik, hogy a felhasználók gyakrabban nézzék meg leveleiket. A mobil eszközökkel rendelkező megkérdezettek több, mint fele használja a telefonját e-mail olvasásra, és mintegy kétharmaduk naponta legalább egyszer megnézi postafiókját.
A barátokkal, családtagokkal váltott személyes levelek aránya az üzleti levelekhez képest valóban csökkent. De az internet használók számára az e-mail még most is a legjelentősebb kommunikációs mód. A 18-29 éves korosztályt kivéve, ahol a közösségi oldalakra tolódott a személyes kapcsolattartás, az e-mail a barátokkal és családdal történő kommunikáció legfontosabb online csatornája.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- Százszor kell bocsánatot kérnie a Twitteren
- Oszd meg, és reklámozz!