Virtuális HR és CRM kiállítás

Több ezer látogatóra számítanak

Ismét megnyitja kapuit a Virtuális HR EXPO. Tavaly több mint háromezren látogattak el az interneten megrendezett kiállításra, melyen két tucat humánügyviteli szolgáltató mutatta be termékeit és szolgáltatásait. A szervezők idén jóval nagyobb látogatói részvételre számítanak.

Március 8-9. között kerül megrendezésre a II. Virtuális HR EXPO, melynek főszervezője a HR Portál. A Fókuszban a CRM alcímmel meghirdetett kiállításon a látogatók ingyenes előadásokon vehetnek részt, valamint találkozhatnak HR szolgáltatók, informatikai tanácsadó cégek és a szakmai szervezetek képviselőivel, és akár zárt tárgyalásokat is folytathatnak azokkal.

„Virtuális kiállításunkat úgy építettük fel, hogy az visszaadja a hagyományos expo-k hangulatát. A látogatók navigálhatnak a standok között, majd ha őket érdeklő ajánlatra bukkannak, felvehetik a kapcsolatot a cég képviselőjével” - emeli ki Laczik Anita, a HR Portál sales managere. A rendezvény kiemelt témakörét képezik a CRM rendszerek és a bevezetésükkel kapcsolatos tapasztalatok. „Az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek a teljes vállalati munkafolyamatra hatással vannak. Segítségükkel ésszerűsíthető, nyomon követhető a munkavégzés, hatékonyabbá tehető a belső és a külső kommunikáció. A megszokott csatornák mellett a digitális kommunikáció újabb területei – szociális média, okostelefonok, tabletek – kiemelt szerepet kapnak a jövőben, és igazi kihívást jelent itt is megtartani a teljes funkcionalitást és az ügyfél élményt” - hangsúlyozza Visky Máté, az Oracle Magyarország vezető CRM tanácsadója, aki szerint az expo alkalmat ad arra, hogy a Magyarországon elérhető, nemzetközi szinten is bizonyított CRM rendszerekkel a HR munkatársak és vezetők is megismerkedjenek.

A kiállításnak különös aktualitást ad az Új Széchenyi Terv megjelenése. „A magyar vállalatok 2011-ben 1,5 milliárd forintra pályázhatnak üzletviteli hatékonyságuk növelése érdekében. A CRM rendszerek bevezetése több pályázatba is jól beilleszthető. A lehetőség kihasználására a legnagyobb esélye azoknak a vállalatoknak van, melyek gyorsan be tudják adni pályázataikat” - állítja Dr. Mátyás István pályázatírási tanácsadó, aki a rendezvény látogatói számára ingyenes konzultációt biztosít.

A II. Virtuális HR EXPO-n alkalmazott technológiának köszönhetően a vendégeknek a kiállítás alatt módjuk van megtekinteni az élőben sugárzott előadások videó közvetítését, az egyes standokról információs anyagokat letölteni, valamint a kiállítókkal beszélgetni. Az eseményen történő részvétel nagyon egyszerű: a látogatóknak március 8-án vagy 9-én, 10 és 16 óra között kell felkeresniük a http://www.hrexpo.hu oldalt, ahol beléphetnek a standok közé.

A rendezvény főtámogatója a SugarCRM, szakmai támogatója az Informatikai Vállalkozások Szövetsége. A kiállítók között megtalálható az Ernst & Young, az Interim management, a Profession.hu, a Drégelyvár Oktatási Központ, az Oracle Magyarország Kft., a SugarCRM, valamint megismerhető a Microsoft Dynamics CRM-re épülő, a humán területek igényeire kialakított HR-CRM megoldás a Dynafix Kft. szakértőinek bemutatásában. A kiállítás médiatámogatói a CV online, a Jobline.hu, a Monster.hu, a Menedzserpraxis.hu, a Workplus, a Pang.hu, a Bitport.hu, a Prím.hu, a Terminal.hu, valamint a Juventus és a Kontakt rádió.

A II. Virtuális HR Expo előadásaiból
 

  • Adóforradalom 2011 - Vámosi-Nagy Szabolcs, Ernst & Young
  • Cafetéria egyszerűen - Bauer Éva, Multi Pay Zrt.
  • Mit tehetünk a szervezeti bizalom visszaállításáért? - Galambos Ágnes, Krauthammer Kft.
  • HR-CRM megoldás Microsoft alapokon - Polocz Anett, Dynafix Kft.
  • Hatékony teljesítménymérés a Sugar Enterprise-ban - Laczkó János, Infotéka Kft.
  • Oracle CRM 2011-ben - Visky Máté, Fehér Csaba, Oracle Magyarország

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció