A Groupon Kínába készül?
2011. február 22.
A csoportos vásárlás kedvezményeire építő, napi ajánlatokat hirdető Groupon úgy tűnik, hogy készen áll a rendszer Kínában történő bevezetésére. Ezzel a cég kiterjesztheti piacát Ázsiában. A Chicago központú Groupon, mely kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat kínál, ezáltal 450 millió új internet felhasználóhoz juthatna el.
A Wall Street Journal cikke szerint a Gaopeng.com weboldalt működtető cég megbeszélést folytatott a Groupon céggel. A Gaopeng.com a Tencent Holding által jegyzett oldal. A Tencent az egyik legnagyobb kínai internetes befektető holding, a Digital Sky Technologies részvényese, és a Groupon egyik befektetője.
Az újságcikk szerint a Groupon álláshirdetéseket adott fel Kínában, ezzel a szöveggel: „A legnagyobb csoportos-vásárlás weboldal alkalmazottakat keres Sanghaiban!”
A Groupon pekingi szóvivője nem válaszolt a Wall Street Journal kérdésére.
Januárban a chicagói cég már tárgyalt a Tencent-tel a Groupon ázsiai piacon történő terjeszkedéséről.
Kapcsolódó cikkek
- Olimpiai "mobiltelefon-ajándék" Kínától a londoni metrónak
- A ma kezdődő kínai újév találkozása az információs társadalommal
- Kínában lekapcsolták a netről Egyiptomot
- Miért kellett Eric Schmidtnek távoznia a Google éléről?
- Sorra záratják be a kínai fájlcserélőket
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Webáruházban árulnak lopott iTunes hozzáféréseket
- Internetre gyűjtik az évszázados kínai irodalmi emlékeket
- Már majdnem félmilliárd az internetfelhasználók száma Kínában
- A Groupon visszautasította a Google 6 milliárd dolláros ajánlatát