SAS kampánymenedzsment a Magyar Telekomnál és az Erste Banknál
2011. február 8.
Az üzleti analitika alkalmazása a vállalatok többlépcsős, többcsatornás marketingkommunikációs stratégiáinak megvalósítását támogatja.
A jövedelmező ügyfélkapcsolatok kiépítése és megtartása szinte minden iparágban az egyik legfontosabb feladat, amelyhez a vállalatok ma már temérdek adattal rendelkeznek. Az ügyfelek összetételéről, médiafogyasztási szokásairól és vásárlási preferenciáiról összegyűjtött információk lehetővé teszik, hogy a cégek az eltérő célcsoportokat különböző kommunikációs csatornák testreszabott kombinációjával minden korábbinál hatékonyabban érjék el. Az interaktív, fogyasztói igényekből kiinduló kampánykezelés azonban nem nélkülözheti a fejlett, csúcstechnológiás elemzői képességeket. E tekintetben a sok százezer ügyféllel rendelkező pénzintézetek és a telekommunikációs cégek hasonló kihívásokkal szembesülnek. A SAS kampánymenedzsment megoldása egyformán kielégíti mindkét piac igényeit, ezt a napokban egy hazai bank és a legnagyobb magyar távközlési szolgáltató választása egyaránt bizonyította.
„A Magyar Telekom az élesedő piaci versenyben is biztosítani kívánja vezető helyét azzal, hogy még pontosabban képes azonosítani előfizetői igényeit, valamint személyre szabott ajánlatokkal és hatékony kommunikációval szolgálja ki ügyfeleit.” – nyilatkozta Éberling Judit, a Magyar Telekom CRM és üzleti intelligencia ágazatának igazgatóhelyettese, majd hozzátette: „A Magyar Telekom esetében a T-Home és a T-Mobile ügyfélkörét érintő projekt keretében kiváltjuk a korábbi szoftvert és a SAS támogatásával integrált analitikai és kampánymenedzsment környezetet hozunk létre.”
„Az Erste Bank azért döntött a SAS kampánymenedzsment alkalmazásának bevezetése mellett, mert segítségével optimalizálni tudjuk termékeink és az egyes célcsoportok összekapcsolását, így ajánlataink a megfelelő időben és kommunikációs csatornákon keresztül juthatnak el ügyfeleinkhez.” - nyilatkozta Sztanó Imre az Erste Bank lakossági üzletágáért felelős vezérigazgató-helyettese.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy ez a két vállalat ismét a bizalmával tüntetett ki bennünket és biztos vagyok abban, hogy szoftvereinkkel és szolgáltatásainkkal hozzájárulunk jövőbeli üzleti sikereikhez.” – fogalmazott Musza István, a SAS magyarországi cégvezetője. “A SAS kampánymenedzsment alkalmazásának bevezetése a Magyar Telekom és az Erste Bank esetén egyaránt a régóta tartó, hosszú távú stratégiai partnerség újabb mérföldköve.”
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- MT: Felhő alapú mobil alkalmazás készítő KKV-knak
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója
- Az iPhone 5, a retina kijelzős iPad és az iPad mini már használható a T-Mobile LTE hálózatán
- Negyedik generációs iPad a Magyar Telekomnál!
- iPad tabletek a Telekomnál
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- BeeSmarter – 24 órás Mobil Programozó Csapatverseny
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt