Öko-egér – környezetvédők célba vették a Fujitsu ökomarketing taktikáit
2011. január 31.
A Fujitsu zöld IT termékeinek utolsó terméke az M440 ECO egér, amelyek célja a fogyasztók ökológiai lábnyomának csökkentése. Az USB csatlakozású eszköz 100dpi felbontású optikai szenzorral működik, és formája egyaránt alkalmas jobb és balkezesek számára is. A Fujitsu halogén-mentes anyagokat használt, egy új, a Biograde által gyártott petróleum-alapú műanyagot, mely úgy bomlik le, mint a fa.
A termék ismertetőjében azt olvashatjuk, hogy 100%-ban lebomlik, és 100%-ban újrahasznosítható anyagból készült. Ez gyanússá vált a környezetvédőknek, hiszen egy anyag, ha lebomlik, nincs értelme újrahasznosítani, ha meg újrahasznosítható, lényegtelen, hogy lebomlik-e.
- A Fujitsu PR referense elismerte, hogy nem pontosan fejezték ki magukat - írja a The Inquier cikke. Hiába próbálunk környezettudatosan élni, nem tudhatjuk, hogy tényleg öko-terméket vásárolunk-e, vagy csak egy újabb marketingfogás áldozatai lettünk.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-érdeklődés az intelligens áramhálózatok terjedése iránt
- SAP érdeklődés az intelligens áramhálózatok terjedése iránt
- A Fujitsu hibrid energiagyűjtő eszköze árammá alakítja a hőt és a fényt
- Fujitsu: szemüveg nélküli 3D asztali PC
- Emberközeli interfész a Fujitsu-tól
- Fujitsu modellfrissítés: zaj kiiktatva
- Okos mérőeszközökkel a tudatos fogyasztásért
- "hello holnap!"
- Új Fujitsu szerver mikrovállalkozásoknak
- A Cisco a legkörnyezettudatosabb