Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
2011. január 28.
Mint az adserver blogon a fejlesztők hírűl adták, egy érdekes innovatív funkció segítségével az Adverticum AdServer NG felhasználói már azelőtt ellenőrizhetik a weboldalba épített kreatívot, mielőtt elindítanák az éles kampányt.
Ki akarja próbálni Ön is?
Megteheti, ez esetben a Live Preview hirdetés csak itt, csak most, csak Önnél fog futni, és csak addig, amíg Ön akarja...
A Live Preview kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a speciális megjelenésű bannereket ne csak a tesztoldalakon ellenőrizzék, hanem magán a weboldalon is, ezzel kiküszöbölve a tesztoldalon nem, ám konkrét HTML környezetben előforduló hibákat. Az AdServer NG által generált linken a végleges környezetében tekinthető meg a banner, miközben az oldal más látogatói számára még nem látható a hirdetés. Ezt a speciális linket nemcsak az AdServer felhasználói láthatják, hanem átadható akár külső partnernek is jóváhagyás céljára.
Ki akarja próbálni a Live Preview-t?
1. Kattintson erre a linkre, és tekintse meg a Prim Online oldalán elhelyezett teszt bannerünket.
2. A jobb felső sarokban látható "goa3 notifications" mezőben a zóna ID-re kattintva a rendszer megmutatja, hogy az oldalon belül fizikailag hol van beépítve a zóna (jelen esetben az oldal aljában).
3. Zárja be a böngészőt!
Nyissa meg újra a böngészőt és látogasson el a http://prim.hu/ oldalra. A browser bezárásával érvényét veszítette a Live Preview cookie, így a site-on az éppen futó éles kampányok hirdetései láthatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Megújult az Adverticum AdServer
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculattal, új szolgáltatásokkal indítja a jövő évet az Adverticum
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon