A Facebook a mobilra fokuszál
2011. január 27.
Mintha a Prím Online előző - a saját márkájú telefonokról szóló - hírére rímelne az újabb: egy szerdai konferencián (Inside Social Apps) a Facebook technológiai igazgatója, Bret Taylor bejelentette, hogy a közösségi oldal 2011-ben elsődlegesen a mobil felhasználókra fókuszál, hiszen a 200 millió mobil Facebook–ozó már most kétszer olyan aktív, mint a web felhasználók.
Természetesen mi másért lennének olyan fontosak a mobil felhasználók, mint a bevételért: a Facebook elkezdett odafigyelni az egyre bővülő piacot jelentő mobil hirdetésekre. Az All Things Digital jelentése szerint a Facebook megvásárolta a Rel8tion-t, a Peter Wilson (korábban a Google műszaki igazgatója) és Scott Hanaan (korábban a Microsoft tanácsadója) által alapított mobil hirdetéstechnológiai céget.
A Rel8tion egy olyan mobil hirdetés-szolgáltatást fejlesztett, mely összekapcsolja a helymeghatározási és demográfiai adatokat a tárolt hirdetésekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Veszélyes mértékű a nomofóbia "terjedése" Angliában
- Képernyőfotók „beszélnek” a Windows Phone Tangóról
- Népszerű a telefonon kötött biztosítás
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek