Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
2011. január 29.
Bár a kutatás nemzetközi: valószínűleg igaz lenne mondjuk a Nők lapja Café és az iWIW összevetésére: miközben a nők szívesen látogatnak közösségi oldalakat, mert fontos a kapcsolattartás a barátokkal, ismerősökkel, vásárlási szokásaikat inkább a nők számára készített oldalak, illetve az ezekhez kapcsolódó fórumok és tematikus közösségek befolyásolják.
Az eMarketer és a kutatásban résztvevő Burke Research objektivitása ellenére nem árt figyelembe venni, hogy női webszájtok kezdeményezték azt a kutatást, amelynek eredménye, hogy a nők vásárlási döntéseiben sokkal nagyobb szerepet játszanak az olyan női oldalak, mint az iVillage, a CafeMom vagy a BabyCenter, mint az általános közösségi oldalak; a Facebook-ot és társait elsősorban kapcsolattartásra és csevegésre használja a gyengébb nem. A különbség elég szignifikáns: míg a közösségi oldalak csak a megkérdezettek 16 százalékánál befolyásolták a döntést, a női közösségeknél csaknem minden második megkérdezettnél.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
- Új marketingstratégiához új emberek kellenek
- Sicontact: új marketingstratégiához új emberek
- Egy hatékony nap - 5. Keresőmarketing nap