Egyötödével nőtt tavaly az online-kiskereskedelem forgalma Európában
2011. január 26.
Az internetes kiskereskedelmi forgalom így 171,91 milliárd euróra nőtt, és az idei évre is hasonló, 18 százalék körüli bővülést várnak a szakértők. Tavaly a legtöbbet a brit fogyasztók vásároltak az interneten, összesen 52,13 milliárd euró értékben. A második helyezett németek 39,19 milliárd eurót adtak ki internetes vásárlásokra, majd a franciák következnek, 31,18 milliárd euróval.
A leginkább tartózkodónak a lengyelek bizonyultak az internetes vásárlásokkal szemben, a mintegy 39 millió lakosú Lengyelországban mindössze 3,37 milliárd eurót költöttek.
A vizsgált európai államokban az összesített kiskereskedelmi forgalom 5,9 százalékát tették ki az internetes vásárlások. Egy-egy európai fogyasztó átlag 25 terméket vásárolt az interneten tavaly, összesen 1072,22 euró értékben.
Kapcsolódó cikkek
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- A Paypal a jövő?
- Több mint egymillió letöltés a Mac App Store áruházból az első napon
- Megkezdte működését az Apple Mac App Store online áruháza
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- Egyre több amerikai intézi mobiltelefonról az ünnepi vásárlást
- Növekedtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos panaszok
- Elkészült a Depo.hu karácsonyi statisztikája
- Chrome – háromszor
- Kisebb, de mobilabb lesz az idei karácsony?