SAS-sal erősít az észak-amerikai profi kosárlabdaliga csapata
2010. december 28.
Az Orlando Magic ugyanis úgy döntött, hogy az üzleti analitikai megoldások és szolgáltatások egyik piacvezetőjének alkalmazását, a SAS Analytics-et választja szurkolói igényeinek pontosabb megismeréséhez ezáltal bevételei fellendítéséhez. A prediktív modellezésnek, a látogatói szegmentálásnak, valamint a valós idejű döntéshozatalnak köszönhetően a csapat valóban mindent megtesz azért, hogy a szurkolók a lehető legjobban szórakozzanak a pénzükért.
„A SAS megoldásait használva a csapat minden alkalommal, amikor kapcsolatba kerül a drukkerekkel, ismereteket szerez a preferenciákról és a fogyasztói magatartásról.” – nyilatkozta Craig Duncan, a SAS sportra szakosodott megoldásainak vezetője. „A jegyeladásokról, az üzemeltetésről, a kereskedelemről, a szponzorációkról, a látogatók demográfiai összetételéről, a közösségi hálózatokról, valamint a weboldal látogatottságának alakulásáról szerzett adatok konszolidált elemzése rendkívül összetett és bőséges információt szolgáltat a csapat számára. Az így megalapozott helyes döntések biztosítják az optimális üzemeltetést illetve a szponzori bevételek növelését, valamint azt is, hogy az egyszeri látogatókból visszatérő vendégek váljanak.”
Az Orlando Magic kosárlabdacsapata elkötelezett híve annak, hogy szurkolóit kimagasló sportélményben részesítse. Sikerességét támasztják alá az állandó teltházas meccsek, valamint a rekord számú, 14 000 ezer fős bérlettel rendelkező drukkertábor is. A folyamatosan újító csapat mostani beruházása elősegíti, hogy a szurkolói élmények túlmutassanak a pályán zajló eseményeken.
Az Amway Center a legfejlettebb technológiával rendelkező stadion egész Észak-Amerikában. Az új létesítmény rendelkezik az ország legnagyobb HD kivetítőjével, a kényelmet ugyanakkor további 1100 televízió képernyő fokozza. A csapat vezetősége a közeljövőben szurkolói bázisának gyarapítását tervezi, hiszen az új aréna iránt egész Közép-Floridából érkeznek érdeklődők, a csapat pedig a SAS analitikájának köszönhetően képes elérni azt, hogy ezekből az egyszeri, érdeklődő látogatókból valódi törzsszurkolók váljanak. Ráadásul a döntéshozók hozzáférhetnek az aréna úgynevezett hőtérképéhez is, mely a meccsek alatt folyamatosan informál a pontos nézőszámról. Az adatok elemzése mélyebb összefüggések alapján segít megérteni ha a jegyeladások az adott esetben az elvárttól magasabban, vagy éppen alacsonyabban alakultak.
„Működésünk sokkal hatékonyabbá vált.” – nyilatkozta Anthony Perez, az Orlando Magic csapatának üzleti stratégiájáért felelős igazgatóhelyettese- „A SAS alkalmazások bevezetése előtt alkalmazottainknak napi szintű jelentéseket kellett készíteniük a jegyeladásokról különféle táblázatokban a vezetőség számára. Kizárólag ez adott képet arról, hogyan teljesít vállalatunk. A SAS megoldásaival azonban dinamikus adattöltéssel ellátott teljesen automatizált riportokhoz juthatunk, melyek biztosítják a közel valós idejű eredményeket a nap bármely szakában.”
Kapcsolódó cikkek
- Utasbiztosítás SMS-ben mindhárom mobilszolgáltatónál
- Mindhárom mobilszolgáltatónál köthetünk utasbiztosítást SMS-ben
- iPhone applikációt készített a BMW a labdarúgó Európa-bajnokságra
- iPhone appot készített a BMW a labdarúgó Európa-bajnokságra
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- A SAS a világ legjobb munkahelye
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- Az analitika hatásos fegyver a növekvő biztosítási csalások ellen