"hello holnap!"
2010. december 27.
"hello holnap!" néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indít december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom. A rádióban, tévében és interneten látható kampányban közismert személyek mondják el év végi fogadalmukat arról: jövőre mit tesznek azért a mindennapi életükben, hogy környezettudatosabban, fenntarthatóbb módon éljenek. A www.helloholnap.hu weboldalon január végéig bárki tehet videós és szöveges fogadalmat. A legjobb üzeneteket fenntartható nyereményekkel jutalmazza a vállalat.
A filmekben többek között Tilla, Novák Péter, Oroszlán Szonja, Kovács Kati és Caramel szerepelnek. A kampány célja, hogy példát mutasson arra, mindenki tud változtatni a saját életén, környezetén.
A Magyar Telekom a hello holnappal nem egy újabb márkát kíván bevezetni, hanem egy kezdeményezést indít el, amely reményei szerint mozgalommá nő ki.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- Okos mérőeszközökkel a tudatos fogyasztásért
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- A Cisco a legkörnyezettudatosabb
- Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Feltölthetjük-e a céges partin főnökünkről készült fotót egy közösségi oldalra?
- Nő hazánk lemaradása a napelemek alkalmazásában