Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor
2010. december 21.
A Call Center a +3640 811-811-es telefonszámon Magyarországról helyi tarifával hívható. A Call Center szakembereivel továbbá az info@toshiba.hu email-címen is felvehetjük a kapcsolatot.
„A Call Center indításával egy időben bevezetjük az ún. „Pick-up and return” szolgáltatásunkat is, ami ingyenes, Magyarországon történő háztól házig történő szállítással kiegészített garanciát jelent. Mivel szervizeink hazánkban működnek, nincs szükség a termékek költséges külföldre küldésére sem. Ezért amellett, hogy országon belül ingyenesen szállítjuk a javításra szoruló eszközöket, a felhasználók akár személyesen is be tudják vinni azokat szervizeinkbe, továbbá a teljes javítási folyamatot a weben is figyelemmel tudják követni” – mondta Szabó Tamás, a Toshiba magyarországi marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Két új Toshiba Ultrabook
- Toshiba Ultrabook 799 dollárért
- Portégé Z830 és Satellite Z830: Új ultrahordozható notebookok a Toshibától
- Leglopottabb laptop-márka: Toshiba
- Toshiba Qosmio F750 3D - szemüveg nélkül 3D
- Csúcskategóriás notebookok igényes játékosoknak
- Nagy teljesítményű és energiatakarékos Toshiba notebook
- Bővül a Toshiba Satellite L sorozata
- Prémiumkategóriás Toshiba „erőgépek”
- Új, könnyű Toshiba Portege noteszgép Intel Sandy Bridge processzorral