MagyarBrands díjazott a Kürt
2010. december 17.
A KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnyerte a MagyarBrands 2010 címet, amit idén először osztottak ki. A MagyarBrands szakmai elismerés célja, hogy olyan kiváló magyar márkákat minősítsen és mutasson be, amelyek külföldön is méltó módon képviselhetik hazánkat. A díj alapítói az elismeréssel hozzá kívánnak járulni ahhoz, hogy a magyar márkák súlya növekedhessen a hazai fogyasztásban.
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői a legkiválóbb magyar márkákat előtérbe helyező programot indítottak el 2010-ben, MagyarBrands címmel. A bírák mérlegre tették azokat a hazai márkákat, amelyek méltó képviselői lehetnek Magyarországnak itthon és határainkon kívül is, a vásárlók szemében pedig a megbízhatóságot és a minőséget képviselik.
A független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság két kategóriában értékelte a címre jelölt márkákat. Egyrészről objektív cégadatok alapján állított fel rangsort, melyek között szerepelt a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment, az ismertség és a foglalkoztatás. Emellett szubjektív elemek is befolyásolták a döntést, mint például a reputáció és a márka identitás. Az információbiztonság terén kiemelkedő eredményeket elért vállalat KÜRT ezen értékelési szempontok mentén nyerte el a Magyar Brands elismerést.
A védjegy birtokában a KÜRT igazi magyar márkaként jelenhet meg a piacon, ezzel is garantálva, hogy kiemelkedő minőségű, innovatív termékeket és szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek. Piaci tevékenységének köszönhetően a vállalat az elmúlt 3 évben a Business Superbrands címet is elnyerte.
A társaság tulajdonos elnöke, dr. Kürti Sándor a kezdeményezés kapcsán elmondta: „A KÜRTben mindössze néhány, nagyon egyszerű és világos cél mentén dolgozunk. Az első ezek közül, hogy megértsük, mi a problémája az ügyfelünknek, a második, hogy az ügyfél problémáját minél gyorsabban és rugalmasabban megoldjuk. Ehhez szükség van arra, hogy képesek legyünk az együttműködésre és a megoldás orientált gondolkodásra. Olyan céget álmodunk és építünk, ahol a munkatársak olthatatlan vágyat éreznek arra, hogy a legjobbak legyenek a saját területükön. A Magyar Brands elismerés azt igazolja, hogy jó úton járunk.”
A kezdeményezést támogatja és a program fővédnöki tisztségét dr. Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes vállalta.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Keresik az ország legjobb matematika- és fizikatanárait
- A Green Day-t is legyőzte a Vodafone Hangtérkép Cannes-ban
- A Lenovo 38 díjat nyert a 2013-as nemzetközi Consumer Electrics Show-n
- Kürt tíz éve Európa legerősebb piacán
- Tíz éve van jelen a KÜRT a német piacon
- A Samsung Smart TV-k új generációja a CES-en
- Dr. Hajdu András kapta a 2012-es „Év informatikai oktatója” díjat
- Az ESET nyolcadik alkalommal nyerte el az AV-Comparatives “Advanced+” és Approved Corporate Product díjait