Fél évet csúszik az internetes hirdetésekre kivetett adó Franciaországban
2010. december 16.
Baroin elmondta: az internetes reklámokra költött összegek 1 százalékát kitevő adót csupán július 1-jével vezetnék be, szemben a szerdán a parlament elé benyújtott 2011. évi költségvetésben szereplő január 1-jei dátummal.
A miniszter ezt azzal magyarázta, hogy a kormány több időt szánna a reklámozókkal, illetve a reklámhordozó internetes oldalak képviselőivel való tárgyalásra. Elsősorban arról egyeztetnének, hogy a gyakorlatban hogyan is történne az adó beszedése.
Az új adónemet a franciaországi székhellyel rendelkező reklámozókra vetik ki, s a kormány évi 20 millió eurós bevételt remél tőle.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Fizetőssé teszi internetes tartalmait a jövőben a Neue Zürcher Zeitung