Táncrajongók töltenek meg egy repülőgépet a Twitteren keresztül
2010. december 4.
Az akciót az amerikai tavaszi szünet inspirálta, amely idén egybeesik a március 25-27-én Miamiban megrendezésre kerülő Ultra Music Fesztivállal. A fogadás egyszerű volt. Ha a kezdeményezők december 6-ig elegendő számú foglalást szereznek a www.fly2miami.nl weboldalon keresztül, a KLM vállalja, hogy nonstop járatot indít Amszterdamból Miamiba elsősorban a holland táncosok számára. A járatot öt óra alatt megtöltötték és a számláló jelenleg 351 foglaláson áll.
“Nagyon gyorsan világossá vált a KLM számára, hogy egy Miamiba indított közvetlen járat nagy tetszést arat a holland táncos körökben. Ezért vállaltuk a fogadást!” - nyilatkozta Martijn van der Zee, a KLM elektronikus kereskedelemért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- Mintegy 3,7 milliárd dollárra becsülik a Twitter értékét
- A közösségi hálók segíthetnek a világjárványok megelőzésében
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- Okostelefon-alkalmazásokat vezetett be a British Airways
- A Lufthansa újraindította fedélzeti internetszolgáltatását, a FlyNet-et
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- A vállalatok még csak barátkoznak a közösségi médiával
- Továbbfejlesztik a Twitter kínai változatát