Az olajkatasztrófa "népszerűbb" volt a neten a celebeknél
2010. december 3.
A tengeri olajkatasztrófa népszerűségben megelőzte a szokásos hírességeket, sőt, a második helyen sem egy celeb, hanem a foci szerepelt. Ennek oka nyilvánvalóan a világbajnokság: az amerikaiak egy jelentős része nem is futballrajongásból, hanem az ismerethiány miatt keresett rá a kifejezésre a világhálón, így elég gyakoriak voltak például a lessel kapcsolatos keresések. A listán aztán Miley Cyrus, Kim Kardashian és Lady Gaga következik, majd ismét egy kivétel, mégpedig az iPhone. A 7-10. helyeken Megan Fox, Justing Bieber, az American Idol és Britney Spears található. Érdekesség, hogy a mobiltelefonokon egészen másképpen alakult a sorrend: itt az NFL vezeti a listát, aztán jön Lady Gaga, Rihanna, Sandra Bullock és az NBA. A labdarúgó-vb a hatodik lett, aztán következik Justin Bieber, az American Idol és a téli olimpia, míg a BP katasztrófája csak a 10.
A Yahoo most először más országok kereséseiről is közölt adatokat: Brazíliában például az első három helyen csak futballisták szerepelnek. Nagy-Britanniában a három legnépszerűbb keresési kifejezés az országos lottó, a munkaügyi központ és az időjárás volt az idén.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- A hirdetési piac jövője miatt aggódik a kínai Sina Corp.