Tovább nő a webáruházak forgalma Magyarországon
2010. december 1.
Tavaly csak a játékértékesítéssel foglalkozó webáruházaknak nettó 160 millió forintos forgalmuk volt. Idén a JátékNet.hu közel 100 százalékos növekedést vár ezen a piacon.
Az online játékáruház éves forgalmának növekedése immár negyedik esztendeje évi 80-90 százalékos. Az éves forgalom 70-80 százaléka a karácsonyi időszakban, azaz november 1. és december 31. között realizálódik. A napi látogatók száma ebben az időszakban több mint 15 000 fő.
A játékértékesítéssel foglalkozó webáruház a karácsonyi időszakra vetítve, 2006-ban 1 millió, 2007-ben 20 millió, 2008-ban 44 millió, tavaly pedig már 90 millió forintos forgalmat könyvelhetett el.
Az internetes játékkereskedelem fellendülésének hátterében a JátékNet.hu. szerint az állhat, hogy ebben a piaci szegmensben a megszokott árképzés általában legalább 20-30 százalékkal kedvezőbb, mint például a bevásárló központokban található játékboltok árképzése.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- GKIeNET – T-Mobile: E-kereskedelmi trendek 2011-ben
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell