Táblakomputerre tervezett digitális újságot indít Rupert Murdoch
2010. november 23.
Murdoch, a fizetős internetes hírszolgáltatás elterjesztésének úttörője The Daily címmel indítja el új médiavállalkozását, amelynek újságírói gárdáját már össze is verbuválta. A próbaüzem karácsony környékén indul be, s a nagyközönség a tervek szerint napi 99 cent vagy kedvezményesen, havi 4 dollár 25 cent ellenében olvashatja majd a lapot a hétnek mind a hét napján.
Murdoch, a News Corporation tulajdonosa és Steve Jobs, az Apple vezérigazgatója azt szeretné elérni, hogy az iPad és a hasonló készülékek a webolvasás vezető eszközeivé váljanak.
A The Daily alapvetően amerikai témákkal foglalkozik majd, elegyítve a minőségi és a bulvár újságírás elemeit.
A szerkesztőséget, amely a Page Six, az AOL, az ABC News és a The New Yorker volt munkatársaiból áll majd, Jesse Angelo, a The New York Post volt felelős szerkesztője fogja irányítani.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- 190 éves a Guardian
- Búcsú a Terminal.hu-tól
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- A német lapkiadók nem akarják, hogy előfizetőik inkább AppStore-ügyfelek legyenek
- The Daily Mirror
- Naponta a Napiról
- The Daily: az újság és az online között félúton
- Mégis van jövője a nyomtatott lapoknak?