Hatékony megoldás a kiskereskedelmi láncok többcsatornás értékesítésére

Az ellátási lánc területén piacvezető rendszereket és megoldásokat kínáló Manhattan Associates Inc. (NASDAQ: MANH) elérhetővé tette Zero Disappointment Retail (ZDR) megoldását.

Válaszul a kelet-európai kiskereskedelmi láncok egyre növekvő igényére a többcsatornás értékesítés iránt, a Manhattan rendszer alapú megközelítése az ellátási rendszerük optimalizálásában segíti a kiskereskedőket, miközben egységes arculatot biztosít az összes értékesítési csatornán.

A ZDR a Manhattan SCOPE („Supply Chain Optimisation-Planning through Execution” - Ellátásái Lánc Optimalizálás -Tervezés a Megvalósítás révén) moduljain alapul. Az új technológia ugyanis, a több csatornán folyó értékesítés során egy közös rendszerben kezeli az árukészletet. Az integrált raktárkészlet menedzsmentnek köszönhetően nincs szükség külön raktárakra az egyes értékesítési csatornák (pl. Internetes rendelés, áruházi vásárlás, katalógusból történő rendelés, call center, televíziós vásárlás, stb.) árukészletének tárolására.

A ZDR főbb jellemzői:

Egységes csatorna optimalizáció (Blended Channel Optimisation) -
Az egyszerre több csatornán zajló értékesítés különböző megrendeléseit egy rendszerben kezeli, így a vásárlói igényeknek megfelelően a kiskereskedők hatékonyan és időt megtakarítva tudják kezelni az árukészletet.
Exponenciális megvalósítás - (Exponential Execution)

A raktári menedzsment modulon alapú megoldás átlátható raktári folyamatokat biztosít, valamint a több csatornáról érkező megrendeléseket hatékonyan, egy átlátható és könnyen kezelhető központi rendszer segítségével rendszerezi.

„A kiskereskedelmi láncoknak most lehetősége nyílik, hogy vásárlóik bármely csatornán érkező igényeit hatékonyan elégítsék ki, legyen szó a termék kiválasztásáról, szállításáról, vagy esetleg annak visszaküldéséről. Az egységesítés fontos szerepet játszik az eladásokban. Ha a vásárló átvált egy másik értékesítési csatornára, a kereskedő könnyen elveszítheti az adott üzletet. A felmérések ugyanis azt mutatják, hogy azok a vásárlók, akik csatornát váltanak, 50 százalékban a márkától is elfordulnak. A ZDR-nek köszönhetően viszont a szakemberek minden információt megkaphatnak, amely a vásárlói igények teljeskörű kielégítéséhez szükséges.” – mondta Steve Smith, a Manhattan Associates EMEA régiós ügyvezető igazgatója.
 

 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció