Idén nem lesz sláger Európában a 3D tévé
2010. november 19.
A Twenga ár-összehasonlító oldal által készített felmérés alapján az európai vásárlóknak amúgy is alig 1 százaléka birtokol már most valamilyen térhatású képet produkáló televíziót. Érdekes, hogy a legtöbben, a briteknél például 35 százalék, egyáltalán semmilyen tévét nem szeretnének venni a közeljövőben, míg 32 százalék szerint túl drága a technológia. 12 százalék másmilyen készüléket venne inkább, további 12 százalék szerint pedig a 3D egyszerűen csak „parasztvakítás”, amivel jó sok pénzt lehet lehúzni a vevőkről.
Ez utóbbi csoport, vagyis akik az egészet feleslegesnek tartják, főleg Észak-Európában, például Skandináviában és Németországban markáns, délen viszont kiegyenlítik őket azok, akik inkább a pénztárcájuk miatt aggódnak. Mindez persze nem meglepő, hiszen nagyon sokan csak nemrég ruháztak be valamilyen, szintén nem túl olcsó síkképernyős plazma- vagy LCD-készülékbe, amit aligha szeretnének ilyen hamar kidobni. A gyártóknak viszont főhet a fejük, hiszen a 3D tévét többen is az idei karácsonyi bevásárló-szezonban szeretnék népszerűvé tenni.
Kapcsolódó cikkek
- Kameravégre került az LG Optimus Vu, a 3D Max és a 4X HD [Videó]
- Magyar 3D filmek ingyen a UPC videotárában
- Érdekelnek a Samsung Smart TV-i? Akkor irány a Samsung Smart Forum!
- Új tartalmak a Samsung okostévéiben
- Android és 3D – LG Optimus 3D Cube
- Kiderült, hogy milyen képalkotási képességeket várhatunk a Qualcomm Snapdragon S4 processzortól
- Lencsevégen az LG Optimus 3D 2
- Megjelent az ASUS O!Play TV Pro Smart TV set-top box készüléke
- Elismerést kapott az LG szemüveg nélküli 3D monitora
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak