Továbbfejlesztik a Twitter kínai változatát
2010. november 17.
Az egy évvel ezelőtt indult Weibót Kína szerte mintegy 50 millióan, köztük politikusok és ismert sztárok használják rendszeresen. Az üzemeltető Sina.com reményei szerint a szolgáltatás bővítésére fordított összeg hamar megtérül majd a világ legnagyobb
és leggyorsabban növekvő internetes piacán.
Kínában a Facebook és a Twitter továbbra sem elérhető, így a mikroblogok szerepét a Weibo tölti be.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Fellőtték Kína saját navigációs rendszerének 11. műholdját
- Elérte az 500 milliót a Twitter regisztrált felhasználóinak a száma
- Twitteren intézi a faluja ügyeit egy kenyai közigazgatási vezető
- Ausztráliában per tárgya a Twitter, míg Nagy-Britanniában a kizsákmányoltak szószólójának szerepét játssza
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (1. rész)
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat