Belátunk a számok mögé!
2010. november 17.
Megismertük Vatera Károly célcsoportját
Az Adverticum közel egy éve teszteli az új szolgáltatást, amelynek első, valós piaci körülmények között végzett tesztkampánya idén tavasszal zajlott a Vatera.hu közreműködésével, a népszerű Vatera Károly kampány keretében. A teszt teljes sikerrel zárult úgy a Vatera számára üzetileg, mint az Adverticum számára technológiailag.
A kampány eredményeit összesítő kampányjelentésből többek között megtudható, hogy a Vatera hirdetései leginkább a 18-29 éves korcsoportot érték el (35.4%), a bannerekre kattintó felhasználók többsége középfokú végzettségű (44.84%), városi lakos (44.13%), a kattintási hajlandóság terén pedig a nők részéről valamivel nagyobb aktivitás (53.91%) mutatkozott a férfiakkal szemben.
Amint arról korábban már hírt adtunk, az Adverticum és az NRC Piackutató vállalat közösen, VMR-AdProfile néven új, böngésző alapú szoftveres mérési rendszert indított, amellyel a hirdetési kampányok által elért célcsoportok demográfiai összetételéről is fontos adatok nyerhetők. Az Adverticum statisztikáiban jelenleg nemre, korra, iskolai végzettségre és lakóhely típusára vonatkozó ingyenes alapadatok találhatók, de igény esetén, kampánymérettől függően további, mélyebb kutatást lehetővé tevő mutatókhoz is hozzájuthatnak az Adverticum AdServer-t használó vállalatok. Ilyen adatok lehetnek pl.: foglalkozás típusa, családi állapot, háztartásban élő személyek száma és összetétele, ESOMAR státusz, internet használati szokások, online vásárlási szokások stb.
Az újdonságot jelentő demográfiai adatok mellett természetesen továbbra is megtalálhatók az Adverticum kampányjelentéseiben a megszokott, korábban is mért adatok, nevezetesen a hirdetések megjelenésszáma, a kattintások száma, a kattintási arány, az egyedi megjelenések, a keresztlátogatottsági adatok, valamint lehetőség van a kattintás után kiváltott felhasználói akciók követésére is.
Adverticum AdServer NG, a jelen és a jövő rendszere
Az Adverticum Zrt. tizenegy éve fejleszti és szolgáltatja Magyarország piacvezető hirdetéskiszolgáló rendszerét, amelynek újgenerációs változatát 2009-ben helyezte üzembe AdServer Next Generation néven. Rugalmas architektúrája révén az új rendszer a megszokott feladatok elvégzése mellett kiválóan alkalmas a jelen és a közeljövő minden technológiai újdonságának implementálására. Az AdServer NG-t már számos hazai weboldal használja elégedetten, napi rendszerességgel. Az Adverticum minden partnere számára díjmentesen lehetővé teszi a korábbi hirdetéskiszolgáló rendszerről való átállást a gazdagabb funkcionalitással és korszerűbb felülettel rendelkező AdServer NG-re.
Kapcsolódó cikkek
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Megújult az Adverticum AdServer
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Új arculattal, új szolgáltatásokkal indítja a jövő évet az Adverticum
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Reklámfilmben az Acer Iconia Tab A200 [Videó]
- Kissé szemtelen Samsung Galaxy S II reklám az Egyesült Államokból
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Húsz méteres Windows Phone mobil New Yorkban [Videó]