Enterprise Manager 11g Ops Center az Oracle-től

Az Oracle bemutatta új, konvergens hardverfelügyelettel bővült, átfogó, „alkalmazástól a fizikai tárig” terjedő megoldását, az Oracle Enterprise Manager 11g Ops Centert, amellyel jelentősen leegyszerűsíthető a hardverfelügyelet a hagyományos, virtualizált és felhőalapú adatközponti környezetekben.

Az Oracle Sun gyártmányú hardverkörnyezeteinek egyedi konvergens felügyeleti módszerével az Oracle Enterprise Manager 11g Ops Centerrel akár 90 százalékkal is csökkenthetők a hardverfelügyeleti költségek. A számítófelhők üzemi költségének mérséklése érdekében az Oracle Enterprise Manager 11g Ops Center új hardverfelügyeleti funkciókat kínál az Oracle Exadata Database Machine és az Oracle Exalogic Elastic Cloud rendszerekhez, valamint az Oracle Sun ZFS Storage Appliance termékcsaládhoz és az Oracle hálózati szövetéhez. Az cég hardver- és szoftvertermékeihez egységes felügyeleti funkciókat biztosító Oracle Enterprise Manager 11g  egyedülálló megoldást kínál az integrált, „alkalmazástól a fizikai tárig” terjedő felügyelethez.

Együtt tervezett és integrált hardver, szoftver és felügyelet


Az Oracle Enterprise Manager 11g Ops Center elsőként valósítja meg a gyakorlatban a konvergens hardverfelügyeletet, amelynek lényege, hogy az Oracle hardverekkel kapcsolatos beruházások felügyeleténél központi hangsúlyt kap az informatikai infrastruktúra összes eszközére vonatkozó valamennyi felügyeleti tevékenység egyszerű és hatékony biztosítása. Az új szemléletmód az ügyfelek számára több szempontból is előnyös.

Ezek egyike az integrált infrastruktúrafelügyelet. A piacon elsőként biztosít egységes felügyeletet a fizikai és a virtuális környezetek, az Oracle Solaris és az Oracle Linux operációs rendszerek, valamint az Oracle Sun SPARC és x86 kiszolgálók felett (beleértve a firmware-eket, fürtöket, Sun tárolómegoldásokat és az Oracle hálózatokat). Az Oracle Sun rendszereihez készült mélyfelügyeleti megoldásokkal csökkenthetők a működési költségek, és maximális mértékben kiaknázhatók az Oracle hardverekkel kapcsolatos beruházások.

További előnyt jelent az integrált, „alkalmazástól a fizikai tárig” terjedő felügyelet. Ezzel az ügyfelek gyorsan beazonosíthatják és megoldhatják a teljes termékválasztékon jelentkező problémákat, mivel a legmélyebb szintű hardverfelügyeleti információkkal és vezérléssel lehetővé válik az integrált, „alkalmazástól a fizikai tárig” terjedő hibakezelés.

Előnyként említhető az integrált életciklus-felügyelet, vagyis az új, teljes körű, automatizált rendszer-bevezetési tervekkel a legátfogóbb automatizált jogosultságkezelés és hibajavítás valósítható meg az Oracle fizikai és virtuális kiszolgálóin. Ez a verzió új adatközponti műszerfalnézetekkel, energiafelhasználási felügyeleti funkciókkal és átfogó megfelelőségi riportokkal segíti az informatikai csapatokat az üzleti célok elérésében.

S végük az integrált hardverfelügyelet és támogatás is az előnyök közé sorolható. A My Oracle Support támogatási szolgáltatással való integráció a proaktív értesítések és javítások, valamint a peer-to-peer tudásmegosztás egyedi kombinációját eredményezi, aminek révén a szerződések/jogosultságok érvényesítése, a szervizkérelmek automatizálása és nyomon követése egyetlen eszközzel, az Oracle Enterprise Manager 11g Ops Centerrel valósítható meg.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció