A bookline.hu az "Év Internetes Kereskedője" 2010-ben
2010. november 10.
Az „Év Internetes Kereskedője Díj” eredményhirdetésére és ünnepélyes átadására 2010. november 9-én a CIB Bank székházában került sor. A megtisztelő cím elnyerésével a bookline.hu – amely a hatodik alkalommal megrendezett verseny története során harmadjára nyerte el a díjat – jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa „Az Év Internetes Kereskedője 2010” címet. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta „Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét” is, amely elismerést a brands.hu kapott. 2009 után második alkalommal osztották ki „Az Év Innovatív Internetes Kereskedője” díjat, amellyel a bluechip.hu büszkélkedhet. Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője, valamint az Év Innovatív Internetes Kereskedője díjak nyereményét a vatera.hu és teszvesz.hu kereskedelmi oldalakat üzemeltető allegroup.hu Kft. szponzorálta. A verseny keretében a fődíj nyertese mellett a szervezők nyilvánosságra hozták a zsűrizés pontozása alapján a második (edigital.hu), illetve harmadik helyezettet (jateknet.hu).
A zsűri a döntés során értékelte a kereskedők pályázatát, melyben kiemelt szempontként szerepelt a vállalkozások üzleti modellje, az elért üzleti eredmények, a honlapok színvonala, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetőinek minősége és nem utolsó sorban, hogy mennyire felhasználóbarát. „Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője Díj 2010”, valamint „Az Év Innovatív Kereskedője Díj 2010” a közönségszavazatok száma alapján a TOP 30-ba jutott kereskedők közül került kiválasztásra.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Mobile World Congress idei díjazottjait
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Az ASUS P1 hordozható LED projektor elnyerte az iF Design 2012-es Arany díját
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Észrevétlen biztonság
- Négy iF Design díj a Sony Ericsson telefonjainak
- A Sony Ericsson telefonjai négy iF Design díjat is elnyertek
- Egyre több személyes információt osztanak meg magukról a vásárlók
- Lealkudtuk.hu: Fontos a takarékoskodás, de üdülésre szívesen gyűjtünk