Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
2010. november 3.
A Twitter idén lépett arra az útra, hogy hirdetésekből származó bevételekkel próbáljon meg pénzt csinálni a népszerűségből, nem kis részben egyszerűen azért, mert fedeznie kell hatalmasra nőtt fenntartási költségeit. Első lépésként az ezért fizető cégek bejegyzései jelentek meg kiemelten a blogfolyamban, majd a blogokon belüli keresésekhez kapcsolt tematikusan odaillő reklámokat az üzemeltető. A mostani változtatással elsősorban a már amúgy is kereshető, kiemelt, azaz cégek által szponzorált bejegyzések jelennek majd meg az üzenetek között.
A Twitter üzemeltetői azt remélik, hogy ezáltal még vonzóbbá tehetik magukat az oldalon reklámozni kívánó társaságok szemében. Legalábbis ez áll a hivatalos közleményben, amely kihangsúlyozza, hogy az említett támogatott bejegyzések már eddig is jóval hatékonyabbnak bizonyultak a felhasználók körében, mint másutt a hagyományos reklámok.
Kapcsolódó cikkek
- Húsz méteres Windows Phone mobil New Yorkban [Videó]
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- QR-kód a röplabdás csajokon
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Akciós reklámújságok hatásai