PR-baki a "nemzeti együttműködés" kommunikációjában?
2010. október 10.
"Ez mind szép és jó, csakhogy kommunikációs szempontból sokkal ügyesebben is ki lehetett volna használni az egész alkotmányozást. Ebből a célból létrehozni egy aloldalt a magyarorszag.hu-n, ahol szavazói környezetet teremtve, a beérkező javaslatokat a netezők bírálták volna el. Így nem igényel nagyobb feldolgozói apparátust a beérkező javaslatok sokasága, kisebb a hülyeségek előretörésének aránya, hiszen azokat leszavazzák (ill. ha mégsem, akkor az jelzés értékű társadalomkritikának tudható be) és a kormánypárti/ellenes állampolgárok is elégedettebbek lehettek volna, mert megvolt a beleszólás látszata. Végül az így kialakult – top 10-20-valamennyi – javaslatokból kedvére válogathatna a bizottság – hiszen ne zárjuk ki az értelmes ötletek lehetőségét. Majd, ahol megadtak elérhetőséget, ott felkeresni az adott javaslattevőt és kiemelni, hogy a nép egyszerű lánya/fia is részt vett a kezdeményezésben."
A brand kommunikációs folytonossági hiánya feltételezhetően a korábbra hozott Alkotmány megszavazásával indokolható. Azonban "ha egy értelmes javaslat sem születne, az akció már önmagában is kedves gesztus lett volna és jó kommunikációs fogás" - zárja gondolatát a NetMiniszterelnök.
Kapcsolódó cikkek
- Élő internetes ügyfélszolgálatot indít a hegyvidéki önkormányzat
- Okmányirodákban is használható az elektronikus fizetési rendszer
- Még az idén megújul a Budapest portál
- Megújítja Európát és Magyarországot az Európai Bizottság eGov akcióterve
- Jövőre megszűnnek a minisztériumi honlapok, a kormanyszovivo.hu és a kormany.hu is
- Hét regionális központja lesz az e-önkormányzati szolgáltatásoknak
- Cél a hatékony és ügyfélbarát közigazgatási szolgáltatás
- Sikeres e-kormányzat, problémás e-gazdaság, aggasztó jelek az e-demokráciában
- A kormány benyújtotta az elektronikus anyakönyv létrehozását célzó törvényjavaslatot
- Másfél milliárd forint régiónként az e-közigazgatás fejlesztésére