Vezetőváltás a Twitternél
2010. október 5.
A Twitter 2006-os alapítása óta hihetetlenül gyors fejlődésen ment keresztül, ami egyben egy teljesen új üzleti stratégia kidolgozását is kikényszerítette. A mára 160 millió regisztrált felhasználóval és napi 90 millió bejegyzéssel dolgozó Twitter ugyanis kénytelen pénzre váltani a népszerűséget, már csak a megnövekedett üzemeltetési költségek miatt is. Az új, „támogatott bejegyzések” szlogennel futó stratégiát éppen Costolo vezette be, és lényege, hogy egyes ügyfelek pénzért cserében plusz szolgáltatásokhoz juthatnak a Twitter-en. Emellett március óta már keresésekhez kapcsolódó reklámok is futnak az oldalon, illetve számos olyan partnert szerzett már a cég, mint a Google, vagy a Microsoft. A korábbi vezérigazgató Williams, aki az egyik alapító és a szolgáltatás névadója is egyben, ezentúl a termékfejlesztésnél segít majd.
A növekedés számos problémával is jár, így a szolgáltatás gyakran megbénul világszintű sportesemények idején, például nemrég a foci VB alatt. A másik nagy gondot a hacker-támadások jelentik, szeptemberben például több millió felhasználói fiókot fertőzött meg a Rainbow nevű féreg.
Kapcsolódó cikkek
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- Ügyvezetőváltás a Ricoh Hungary-nél
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- Mintegy 3,7 milliárd dollárra becsülik a Twitter értékét