Már szállodákba is lehet kukkolni

Videókkal segíti az utazókat az ideális szálloda kiválasztásában egy közelmúltban indult honlap. Az egyik első YouTube alapú szállásfoglaló portálon az érdeklődők pontosan látják, mi várja majd őket a helyszínen. Az oldalon máris hetente mintegy harmincan foglalják le szállásukat.

Külföldön különösen kellemetlen, ha csak a megérkezéskor derül ki: nincs hűtő az apartmanban, vagy a lefoglalt szobában nem fér el a pótágy a gyereknek. Ezért indult el az Onlyrooms.com, az egyik első YouTube alapú, leírások helyett videókat tartalmazó szállásfoglaló portál. Itt az érdeklődők a valóságot a maga teljességében bemutató, rövid filmekből ismerhetik meg leendő szállásukat. Az alapító Peter Jones szerint az újítás révén a honlap akár a legnagyobb szállásfoglaló portálokkal is felveheti a versenyt, hiszen máris 15 ország 120 szállodája található meg a kínálatban.

Árgaranciával

A videók segítségével a nyelvi nehézségek kiküszöbölhetőek, hiszen a látvány önmagáért beszél. Az új oldalon ráadásul a szobák garantáltan ugyanannyiba kerülnek, mintha a hotelek, apartmanok saját honlapján, illetve a nagyobb szállásfoglaló portálokon foglalnánk le a szállást. Az Onlyrooms.com szerkesztői csak olyan szálloda regisztrációját engedélyezik, amelyekről az erre kialakított fórumokon átlagos vagy annál jobb értékelések születtek, ami tovább csökkenti a kockázatot.

„Sok energiát fordítottunk az oldal fejlesztésére, de úgy tűnik, megérte: a nyári szezonban már a külföldi és magyar utazók is kezdték felfedezni a szolgáltatást, de a kínálat bővülésével a heti mintegy 30 foglalás várhatóan tovább fog növekedni” – mondta Peter Jones, az Onlyrooms.com alapítója. Ezt alátámasztja, hogy a májusban tesztjelleggel elindított oldalon a nyári hónapokban több mint 300 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak.

Az oldal elindulása a szállásadók számára is előnyös, mivel az utazni vágyók szívesebben foglalnak olyan helyen szobát, melyet korábban már „bejártak”. Így a világ bármely országából elérhető Onlyrooms.com akár az elmúlt években csökkenő forgalmat realizáló, ugyanakkor az újdonságokra nyitott hazai szállodák kihasználtságát is növelheti.

Az angol nyelvű honlap kialakítását az ausztrál-magyar származású üzletember apartmanok kiadásából fedezte, így maga is jól ismeri a szállások piacát. „Eleinte csak egy szobát adtam ki, magam mostam, takarítottam a vendégek után. Ma viszont már egy 40 lakásból álló apartmanhálózatot irányítok. Egyre gyakrabban fordult elő, hogy teljesen megteltek az általam menedzselt szobák, és az új érdeklődőknek én próbáltam segíteni a szálláskeresésben. Így sokszor kellett közvetítenem olyan részletekkel kapcsolatban, amelyet egy pár perces videóval hatékonyabban be lehet mutatni. Ez adta az ötletet az Onlyroorms.com-hoz” – tette hozzá Peter Jones.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció