Vaterázik a Praktiker

A Vatera és a TeszVesz online aukciós portálok segítségével árusítja ki termékeinek egy részét a Praktiker Magyarországon. Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt.

A Praktiker nagy hangsúlyt fektet idén a nyár végi kiárusításra, emiatt a több száz szezonális terméket érintő kiárusítás már július utolsó napján elkezdődött, s fókuszában a kerti termékek, bútorok, illetve a klímák, ventillátorok és szolár lámpák állnak. A kiárusításra szánt termékeket és szezonális árucikkeket még kedvezőbb áron lehet megvásárolni az interneten, a Praktiker Outletben.

2010 nyarának slágerterméke Magyarországon a műrattan termékek, nagyméretű és állítható napernyők, illetve a 2 kw-os mobilklímák voltak a Praktikernél. A műrattan egy-két éve indult hódító útjára, mivel dekoratív és egyszerű a kezelése. Az óriási, állítóható napernyőket elsősorban a kertek, teraszok árnyékolása miatt vásárolták, míg a 2 kw-os mobilklíma azért vált népszerűvé idehaza, mert installálása nem igényel plusz költséget, beszerelést.


A Praktiker tapasztalatai szerint míg az utazásra, nagyobb beruházásra, megfontoltabban és kevesebbet költenek a vásárlók, addig néhány cserép virágra, egy csinosabb kaspóra, egy kerti garnitúrára általában jut. Jellemző az is, hogy a szűkösebb családi költségvetés miatt a magyarok több időt töltenek otthon, és a kerteket, teraszokat csinosítgatják. Hosszú évek tendenciája, hogy a vevők az elektromos fűnyíróktól elmozdultak a robbanómotorosok irányába, idén visszarendeződni látszik, feltehetően a magas benzinárak miatt.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció