Magyar fejlesztésű ajánlórendszer sikere New Yorkban
2010. augusztus 12.
A budapesti központú Scarab Research bejelentette, hogy a FreshDirect (freshdirect.com), New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedője új, személyre szabott termékajánló szolgáltatást indít, mely a Scarab Enterprise ajánlórendszer teljesen testreszabott verziójára épül.
A döntés nagy büszkeségre ad okot a Bookline.hu internetes áruházat is ügyfelei között tudó Scarab Research számára. Az eladások számát tekintve a FreshDirect forgalma nagyobb, mint a tíz legnagyobb magyar online kereskedőé együttvéve, miközben mindig a legfrissebb árut és a legjobb kiszolgálást nyújtja vásárlóinak. A FreshDirect több mint egy évig kutatott a legjobb termékajánló megoldás után, több mint tucatnyi konkurens ajánlórendszert vizsgált meg, míg végül a Scarab technológiája mellett döntött.
A most bevezetett szolgáltatás hosszú távú partneri kapcsolat kezdetét jelenti. A Scarab Research ezalatt tovább optimalizálja a FreshDirect ajánlórendszerét, és kiterjeszti az ajánlásokat a FreshDirect minden felhasználója számára.
Kapcsolódó cikkek
- A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
- A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
- Amerikai Szövetségi Légügyi Hatóságnál az IFS Applications
- „Just Right IT”portfólió kisvállalatoknak
- Nagy application management megrendelés a Siemens IT Solutions and Services-nek
- Agrár vállalkozásoknak fejleszt informatikai rendszert a Humansoft
- Automatikus Portarendszert fejleszt az Alvicom